י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"צרה צרורה"

איתמר בן גביר לחרדים: "אל תצביעו ליכוד"

בסיור לילי אתמול באשדוד נפגש איתמר בן גביר עם חרדים צעירים והתייחס להצבעה של חרדים לליכוד • "אם אתם רוצים בשביל חינוך הילדים מפלגה שחשוב לה כל מה שחשוב לכם באמת, גם עם ישראל וגם תורת ישראל, אז עוצמה יהודית זה הבית הנכון"

איתמר בן גביר לחרדים: "אל תצביעו ליכוד"
איתמר בן גביר בסיור צילום: יח"צ

״אתם צריכים להבין דבר אחד״, אמר להם בן גביר. ״קודם כל, אני אישית מעריך את ראש הממשלה לא פחות מכם ואין ספק שהוא טוב יותר מהמועמדים האחרים שלא יודעים מימינם ומשמאלם ורוצים לעשות פה התנתקות נוספת חלילה. אבל, ראשית הרי גם ביבי וגם גנץ אומרים בפירוש שלא יהססו לבנות ממשלת אחדות ביבי וגנץ, והיחידים שלא יסכימו לשבת עם גנץ השמאלן זה אנחנו, איחוד מפלגות הימין. אז אם הצבעת ל׳עוצמה יהודית׳ הצבעת וודאי לביבי, מה שאין כן אם הצבעת לביבי יתכן מאוד שתקבל את גנץ בממשלה וזוהי צרה צרורה לכל מחנה הימין״.

״שנית, הרי חרדים כמוכם חשוב לכם גם היהדות והתורה, ומי כמונו עוד מפלגה שתילחם גם בשביל התורה והיהדות וגם בשביל עם ישראל וארץ ישראל?? הרי אפילו ליברמן אמר שעוצמה יהודית הם יותר חרדים מיהדות התורה, ובמלחמות על השבת באשדוד היינו היחידים שבאנו לזעוק את זעקת השבת. אם אתם רוצים בשביל חינוך הילדים מפלגה שחשוב לה כל מה שחשוב לכם באמת, גם עם ישראל וגם תורת ישראל, אז עוצמה יהודית זה הבית הנכון״.

איתמר בן גביר הוסיף ואמר: ״כאשר מיכאל בן ארי ישב בכנסת, אהבו החכי״ם החרדים לכנות אותו ׳האצבע השישית של יהדות התורה׳, ולא סתם כינו אותו כך. הוא היה איתם יחד יד ביד בכל מה שקשור לתורה וליהדות. אז לכם חשוב חוץ מלימוד התורה גם ארץ ישראל וגם להגן חזק על עם ישראל, וזה גם הכיוון שלנו״..

בן גביר הקפיד לציין בדבריו כי הוא אינו פונה לחרדים המצביעים ליהדות התורה או לשס אלא רק לאלה שמצביעים למפלגות אחרות.

״מה לכם לחפש במפלגה שהימניות שלה גם לא מספיק מוצקת ולא מהססת לשבת יחד גנץ שרוצה בפירוש לחולל התנתקות נוספת מישובי ארץ ישראל, וגם היהדות שלה היא בוסרית וחילונית? מה תגידו לילדים שלכם? שאתם מצביעים למפלגה חילונית״? סיים בן גביר לתהות מול החרדים הצעירים שסובבוהו.

עוצמה יהודית ליכוד חרדים בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד