ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"גנץ - תרנגולת מסוכנת" • תיעוד בלעדי

נציגי 'דגל' התריעו: "מצביעים בגלל הסמים"

נציגי 'דגל התורה' נכנסו לחדרו של ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר המועצת הגרב"מ אזרחי ושמעו ממנו על החשש מהקמת ממשלת שמאל - "גנץ הוא תרנגולת מסוכנת" | במהלך השיחה הביעו הנציגים דאגה מחרדים שמתכוונים להצביע למפלגתו של פייגלין בשל פעילותו עבור לגליזציה

נציגי 'דגל' התריעו: "מצביעים בגלל הסמים"
הגרב"מ אזרחי ואורי מקלב צילום: באדיבות המצלם

תיעוד בלעדי: דקות לאחר שהכינוס בהשתתפות ראשי קהילות מירושלים הסתיים בביתו של ראש הישיבה וחבר המועצת הגרב״מ אזרחי, נכנסו לחדרו כמה מבכירי דגל התורה והעלו בפניו את החששות לקראת הבחירות המתקרבות.

תחילה סיפר ח"כ אורי מקלב כי, "נתניהו רוצה בימים אחרונים לעשות איזה סחף ׳עת לעשות לנתניהו׳ גם הליכוד״, כאשר קיים חשש לזליגת קולות מתוך גוש הימין לליכוד וכי כמה מפלגות לא תעבורנה את האחוז החוסם, מה שיקשה על הרכבת הקואליציה.

אברהם ובר, מי שמכונה ׳איש המספרים׳ של דגל התורה ציין בפני חבר המועצת כי, "המשמעות בין שמונה לשבעה מנדטים היא האם אפשר לעשות קואליציה איתנו לבד בלי כל מיני משוגעים".

לדברי ובר, "יש היום על מיני ׳משוגעים׳. יש את פייגלין, ליברמן וכחלון וכל אחד ׳משגע את השכל׳ - אם יהיה מצב שלא צריך את אחד מהם אז כל אחד יפחד על מקומו, אז ממילא כל קול ממש קובע הפעם".

ראש הישיבה אמר כי, "יהיה תשע וזה פותר. אני לא מסתפק בתשע אבל תשע זה טוב".

בנוסף, במהלך הדברים העלו בפני ראש הישיבה את החשש ממפגלת ׳זהות׳ בראשות משה פייגלין כאשר אחד הנוכחים אמר, "יש טשטוש עם זהות, אמריקאים שמצביעים להם וגם חרדים שמצביעים בגלל הסמים".

חה״כ מקלב ציין עוד בפני ראש הישיבה, "הנושא שאנשים מנסים לקבוע לחרדים שמכניסים דברים מהדלתה אחורית", כאשר גם קיים ״מאבק על תחבורת ציבורית בשבת לא פשוט כל קואליציה שלא תהיה יש מאבק על לחבורה ציבורית בשבת".

דגל התורה חבר המועצת משה פייגלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד