כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעקבות הסיקור בביטאון הליטאי

תלמידי הרב זועמים: "זו לא שותפות אמיתית"

זעם רב מופנה מצד תלמידיו של ראש ישיבת 'כסא רחמים' כלפי ביטאונה של תנועת 'דגל התורה', לאחר שזה התעלם בסיקור כנס האדמו"רים בבנייני האומה, מהשתתפותו של הגר"מ מאזוז שכזכור העביר את תמיכתו מ'יחד' ל'יהדות התורה' 

תלמידי הרב זועמים: "זו לא שותפות אמיתית"
הגאון רבי מאיר מאזוז צילום: פלאש 90

תלמידי ראש ישיבת 'כסא רחמים', הגר"מ מאזוז, זועמים על 'דגל התורה' לאחר שביטאון המפלגה הרשמי 'יתד נאמן', התעלם מבואו של הרב מאזוז לכינוס אדמו"רי 'אגודת ישראל' שהתקיים בערבו של יום ראשון.

אחד מתלמידי הרב שביקש לשמור את שמו במערכת, אומר ל'בחדרי חרדים' כי "ראש הישיבה הטריח את עצמו להגיע לאירוע אתמול, ביתד נאמן התעלמו מקיומו".

הטענה מגיעה לאור הצטרפות ישיבת 'כסא רחמים' לסיעת 'יהדות התורה', כזכור, יו"ר 'יחד' ותלמידו של הרב מאזוז אלי ישי, הסיר את מפלגתו מהתמודדות לכנסת ה-21, לאחר סיכום עם מפלגת 'יהדות התורה', שהאחרונים יסייעו לישיבה ולתלמידיה ובתמורה לכך ראש הישיבה יורה לתלמידיו לשלשל לקלפי את האות 'ג'.

ב'יתד' נאמן' סיקרו בהרחבה את כינוס האדמו"רים שהתקיים מטעם 'אגודת ישראל' במרכז הכינוסים בבנייני האומה, כשלמקום הגיע גם ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון הרב מאיר מאזוז, שהורה למשתתפים ולשומעי לקחו להצביע עבור 'יהדות התורה'.

בידיעה שהתפרסמה אתמול (שני) ב'יתד נאמן', צוינו עשרות האדמו"רים והרבנים שהשתתפו באירוע ודבריהם בכנס, אך משום מה ראש ישיבת 'כסא רחמים' לא הוזכר כלל.

בשיחה עם תלמידיו הם נשמעים זועמים, "עושים מאיתנו צחוק, ראש הישיבה הורה לנציגו אלי ישי להסיר את רשימת יחד מהתמודדות לכנסת בתמורה לסיוע והכרה מטעם יהדות התורה, מצופה ממנה מינימום הכרת הטוב, חוצפה מצידם של עורכי יתד נאמן שהתעלמו מהשתתפותו של ראש הישיבה בכנס", אמר היום בזעם אחד מתלמידיו.

נציין כי הבוקר (שלישי) כן הוזכר ראש הישיבה הגר"מ מזוז ונציגו הפוליטי אלי ישי בכתבה שעסקה בפתיחת מטה 'יהדות התורה' בראשון לציון בהשתתפות בנו הרב מזוז, הרב מצליח מזוז יחד עם יו"ר דגל התורה חה"כ משה גפני.

הרב מאזוז כסא רחמים יתד נאמן דגל התורה סיקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד