י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עֵת סְפוֹד וְעֵת רְקוֹד

הרבי התבטא על פטירת הצדיק ודחה הטיסה

בשעה זו, רבבות גודשים את רחוב 54 שדרה 14 ומאזינים להספדים הפותחים את מסע הלוויתו של הרבי מסקולען זצ"ל • ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי מויז'ניץ שהיה אמור לטוס הבוקר בחזרה לישראל, החליט להישאר ולחלוק לו כבוד אחרון • ומה התבטא עליו

הרבי התבטא על פטירת הצדיק ודחה הטיסה
הרבי מויז'ניץ עם הרבי מסקולען זצ"ל צילום: יהושע פרוכטר

אמש (שני) עם היוודע הבשורה הקשה והמרה על הסתלקותו של זקן האדמו"רים בדורנו, האדמו"ר מסקולען זצ"ל, החליט האדמו"ר מויז'ניץ לדחות את טיסתו בחזרה לארץ, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

האדמו"ר מויז'ניץ השוהה בימים אלו על אדמת ארה"ב, לרגל שמחת אירוסי נכדו הבחור שלמה זלמן כץ, הורה למשמשיו לדחות את הטיסה למחר (רביעי), על מנת לחלוק כבוד האחרון לזקן האדמורי"ם זצ"ל.

בריקוד. ארכיון: יהושע פרוכטר

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כאשר התבשר הרבי מויז'ניץ על הסתלקותו של הרבי מסקולען, התבטא ואמר עליו כי "הדור התייתם מאחד משרידי דור העבר, ממעתיקי השמועה בעולם החסידות, מתלמידי הרה"ק בעל ה'דמשק אליעזר' זי"ע בישיבת ויז'ניץ, הרבי הקדוש הקים מעפר אחר השואה האיומה דור הראשון של קירוב נשמות לאבינו שבשמים ע"י מוסדותיו חסד לאברהם, והלב הגדול נדם ואיננו".

מסע הלוויה יוצא בשעה זו (כאשר השעה בארה"ב היא כעת 11:00 לפני הצהריים), מבית המדרש הגדול 'ישועות ישראל' סקולען, השוכן בשכונת בורו פארק בברוקלין, לבית החיים במונסי, שם ייטמן לצד אביו האדמו"ר זצ"ל ורעייתו הרבנית ע"ה.

הרבי מויז'ניץ בביקור אצל הרבי מסקולען. ארכיון: יהושע פרוכטר

 

חסידות סקולען הלוויה ביטול טיסה מרכז חסידי ויז'ניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד