י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברית אחים חדשה?

החרדים עוקבים בדאגה: לפיד וליברמן הסתודדו במסעדה

הצמד יאיר לפיד ואביגדור ליברמן מאיים משמעותית על המפלגות החרדיות, לאחר שהשניים נפגשו אמש לשיחה באחת המסעדות בתל אביב • החשש כי השניים מנסים לכרות ברית פוליטית שתותיר את החרדים באופוזיציה

החרדים עוקבים בדאגה: לפיד וליברמן הסתודדו במסעדה
ליברמן ולפיד צילום: פלאש 90

האם נרקמת ברית אחים חדשה שתטרוף את הקלפים במשחק הפוליטי? על פי דיווחו של ספי עובדיה ב'ערוץ 13, מס' 2 ב'כחול לבן' יאיר לפיד ויו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן נפגשו אמש (שני) בחשאי בחדר צדדי במסעדה בעיר תל אביב.

במפלגות החרדיות עוקבים בדאגה אחר דיווחים מסוג זה, שכן השניים שיתפו בעבר פעולה בחוקים אנטי דתיים ובעיקר בנושא חוק הגיוס שגובש במשרד הביטחון בימיו של ליברמן כשר ביטחון ודי לעיין במצע של 'ישראל ביתנו' ושל 'כחול לבן' ולמצוא מכנה משותף בלא מעט נושאים, כמו נישואים אזרחיים ותחבורה ציבורית בשבת.

החשש שעולה בקרב החרדים מאפשרות שפגישה כזו התקיימה, היא ברית פוליטית שנרקמת בין לפיד לליברמן, לפיה האחרון ימליץ על גנץ בתמורה ליישום הבטחות מפליגות. ועוד יותר ברית שכזו עלולה להשאיר את החרדים באופוזיציה תחת מטר של חוקים אנטי דתיים.

ב'ישראל ביתנו' מאשרים את דבר הפגישה ומבהירים: "מזה כמה שנים ח"כ אביגדור ליברמן וח"כ יאיר לפיד מקפידים להיפגש מפעם לפעם במקומות פומביים, כמו מזנון הח"כים בכנסת, מסעדות או לובי של בתי מלון. הם אף צולמו יחד בעבר מספר פעמים. הפגישה אתמול התקיימה במסעדה מוכרת בת"א, מקום שמר ליברמן מרבה לבקר בו. הפגישה התקיימה באולם כללי, בנוכחות סועדים רבים ושום דבר סודי לא היה בה".

אחרי התגובה עברו לעקוץ את הכתב, "לאור ההתרגשות של ספי עובדיה מהפגישה, מתחייב מר ליברמן להודיע לו מראש על הפגישה הבאה שיקיים עם לפיד".

לסיום הוסיפו, "נ.ב. לידיעתו של ספי עובדיה, במסעדה הנ"ל חדר צדדי פשוט לא קיים".

 

 

אביגדור ליברמן יאיר לפיד ברית אחים בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד