כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לאחר התקפות 'דגל'

תמיכה מפתיעה בראש עיריית פתח תקווה

לאחר ההתקפות של נציגי דגל התורה נגד ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, קהילת חברון תגיע הערב למפגן תמיכה בלשכתו של גרינברג • הבוקר תקף ר"י אור ישראל הגר"י רוזן בחריפות את נציגי ש"ס וטען כי סירבו לעצור קיצוץ תקציבי, רק כדי שהאשכנזים יסבלו יותר  

תמיכה מפתיעה בראש עיריית פתח תקווה

לאחר ההתקפות החוזרות ונשנות מצידה של תנועת 'דגל התורה' נגד ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, בשל העובדה שדגל התורה נמצאת באופוזיציה. ב"קהילת יוצאי חברון מרכז העיר" החליטו להגיב פומבית ולקיים הערב (שלישי) בשעה 23:00 עצרת תמיכה בלשכת ראש העיר רמי גרינברג.

בהודעה שהופצה על ידי גבאי הקהילה בה נקראו החברים להשתתף במפגן התמיכה נכתב "קהילת חברון מרכז העיר מתנערת מעסקנים המנסים לגזור קופונים פוליטיים על גב הקהילה, ומוחה על השימוש בשמה למטרות פוליטיות. לנוכח העוול שנעשה לנו עם הפרסום העיתונאי היום ומול גלי פרובוקציות חסרות אחריות של עסקנים שונים".

מפגן התמיכה בראש העיר גרינברג ייפתח באמירת תהלים, ודברי חיזוק.

אחד מבני הקהילה מפרט מדוע בחרו לצאת ולהביע תמיכה בראש העיר גרינברג דווקא כעת והסביר כי "בבחירות האחרונות כוחה של 'יהדות התורה' ירד (למרות הגידול טבעי וההגירה החיובית), לעומת זאת כוחה של מפלגת ש"ס הוכפל. כל אחד מבין שרבים מהאשכנזים העדיפו להצביע ש"ס. כולם יודעים את זה ורק העסקונה האשכנזית מעלימה עין כאילו הם לא צריכים לעשות חשבון נפש."

הוא ממשיך ומציין כי "בשנים האחרונות בפ"ת הייתה תנופה אדירה של מבני ציבור ובתי כנסת אני לא מגזים עשרות בתי כנסת והקצאות (עם מימון מטורף של העירייה מה שאין באף עיר אחרת), כולם קיבלו דתיים לאומיים וספרדים אולם קהילה אחת לא קיבלה כלום וזה בגלל שהנציגים שלהם עשו הכל כדי שלא יקבלו. לא בעיר ולא בגני הדר/עמישב".

התומך אף מאשים כי "הקצאות לבתי כנסת הפכו את ייעודם למעונות פרטיים של הנציגים האשכנזים. כל קהילה (אשכנזית. בית אבא וחברון) שהתנהלה מול העירייה לבד הגיעה להישגים על אף שנציגים נלחמו בהם ללא הר"ף.

בן קהילת "יוצאי חברון" חותם את דבריו ואומר כי "כדאי שהנציגות האשכנזית תעשה חשבון נפש ותפסיק להוציא אותנו למלחמת דת מיותרת. צריך לדעת גם איך להפסיד ולהתיישר מול ראש עיר אחר".

נציין כי הסערה מגיעה לאחר שבשבוע שעבר תקפו נציגי 'דגל התורה' את ראש העיר גרינברג בטענה שהחליט לקצץ בתקציבים למוסדות חרדים, ואף במסגרת כתבה ב'יתד' תקף ראש ישיבת אור ישראל הגר"י רוזן את נציגי ש"ס ואמר כי הם יכלו לעצור את הקיצוץ "אך הרצון שלהם (של נציגי ש"ס) הוא שאם האשכנזים סובלים יותר, הם מוכנים לסבול גם, רחמנא ליצלן".

רמי גרינברג פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד