ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הקרב על קולות הפריפריה

מקלב משיב למתקפה: לא גונבים קולות מש"ס

מקלב משיב להתקפה: "לא גונבים קולות לש"ס; כנראה כעת זה טוב כחלק מקמפיין עדתי" • לדבריו: "אנחנו פונים לאלה שלא יצביעו בין כה ש"ס וצר לי שככה מדברים"

מקלב משיב למתקפה: לא גונבים קולות מש"ס
מקלב צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

לאחר שבש"ס הביעו זעם על התנהלותה של סיעת יהדות התורה וטענו כי הם מנסים לנגוס בכוחה של ש"ס, שעה שהם באים יחד עם שר התורה הגר"ח קנייבסקי למחוזות ש"ס, חה"כ אורי מקלב משיב לטענות.

בראיון ל"בחדרי חרדים" אומר חה"כ מקלב, "אני לא הולך לריב עם שום מפלגה, בשביל לריב צריך שניים. אני לא שם. רק אומר שבכל מה שש"ס קוראים "מעוז", אנחנו הקמנו עוד שנים לפניהם".

מקלב מפרט: "בבאר שבע יש לנו שם נציג משלנו; באופקים יש לנו קהל גדול; כך גם בנתיבות ובערים נוספות".

לדבריו: "אין לי שום כוונה לכוונה לקחת ולו קול אחד מש"ס. אנחנו פונים לאלה שלא יצביעו בין כה ש"ס וצר לי שככה הם מדברים, אני מייחל ומתפלל להצלחת ש"ס".

במענה לטענת נציגי ש"ס על כינוסי הבחירות בהשתתפות הגר"ח קנייבסקי, אומר מקלב, "הכינוסים לא מיועדים לאנשי הכיפות השקופות והמסורתיים, יש לנו ציבור גם בדרום וגם בצפון שהם יתלכדו יחד בטבריה ובאר שבע לכינוס התעוררות לקראת הבחירות".

עוד הוא מוסיף: "גם אין לנו קריאה לבחורי הישיבות הספרדיות שלומדים בישיבות שלנו להצביע לנו, יש לנו בקשה להישמע אך ורק לרבנים ומה שהם ירו לעשות", מבהיר.

חה"כ מקלב מציין בפני 'בחדרי חרדים' כי, "אין מפלגה כמונו, שמפסידים בגלל שהם דואגים לא לפגוע באחותה. גם בנושא של אלי ישי, שיש לו קולות מובהקים וקהילות ששייכות לו, אנחנו עושים הכל בשקט. בלי יותר מידי צלצולים כדי לא לפגוע".

לדברי מקלב, "גם יש לנו מסודות של קירוב לב לאחים שנתכים רק על ידינו, על ידי הרבנים והתקציבים שאנחנו מעניקים להם - גם שם, תתפלאו אנחנו פועלים בזהירות יתר".

מקלב עונה לחה"כ יעקב מרגי, שאמר אמש כי התנהלות דגל התורה תפגע בשיתוף הפעולה. "השיתוף פעולה לא ייפגע", אמר מקלב, "גם במערכת המוניציפלית נלחמנו בכמה חזיתות וזה לא השפיע. אם זה צפת, חיפה או באר שבע. כנראה כעת זה טוב כחלק מקמפיין עדתי".

אורי מקלב ש"ס יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד