י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
האב פתח בירי

לקח את בתו לתיכון - לפתע הגיח מחבל חמוש לעבר רכבו • צפו

ניסיון פיגוע הבוקר: אב שלקח את בתו הבוקר לאולפנה מצא את עצמו לפתע מול מחבל שמנסה לפתוח את רכבו ולדקור את בתו • האב התעשת מיד וירה במחבל - וזה נפל על הרצפה ולבסוף מת מפצעיו • בחסדי שמיים האירוע נגמר ללא נפגעים • צפו בתיעוד מזירת הפיגוע

לקח את בתו לתיכון - לפתע הגיח מחבל חמוש לעבר רכבו • צפו
זירת האירוע צילום: אברהם בנימין

ניסיון פיגוע הבוקר (רביעי): בחווארה דרומית לשכם, באיזור כיכר הבייתות, נורה ונפצע קשה מחבל שניסה לדקור יהודי שחלף במקום עם רכבו. מאוחר יותר מת המחבל מפצעיו.

פרטי האירוע: המחבל ניסה לפתוח רכב של תושב ולדקור את בתו שישבה ברכב. הנהג, שהבחין במחבל, ירה בו וכן נהג משאית שנסע מאחוריו. 

המחבל נפל ארצה ונפצע קשה. בחסדי שמיים לא היו נפגעים נוספים. המחבל פונה במצב קשה לבילינסון, וכאמור, מת מפצעיו לאחר זמן קצר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האב היה בדרך להביא את בתו לאולפנה (בי"ס תיכון) בה היא לומדת. 

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, מגבה את האב שניטרל את המחבל והציל את בתו ואמר: "כך צריך לפעול, בנחישות אל מול מבקשי נפשנו ורעתנו ללא חשש".

דגן הוסיף: "האירוע הזה ממחיש את חשיבות סיום בניית עוקף חווארה כפי שסוכם עם ראש הממשלה. אין סיבה שתושבים ישראלים יצטרכו לעבור בוקר בוקר דרך אוכלוסיה ערבית עוינת ולסכן את חייהם ואת חיי ילדיהם, בעיקר כאשר ההחלטה על הבניה כבר התקבלה, יש לזרז את סיום בניית העוקף לאלתר".

יהושע שרמן, מנהל מערך השטח של איחוד מפלגות הימין, היה ברכב שעליו קפץ המחבל. עדותו: ״יצאתי לעבודה במטה ונסעתי מאלון מורה לכיוון תפוח. בצומת הבייתות קפץ על הרכב מחבל עם סכין ניסה לפתוח את הדלת. יצאתי החוצה ותוך כדי שהמחבל ניסה לעקוף את הרכב לכיווני ניטרלתי אותו בירי תוך כדי סיוע של תושב נוסף מיישוב סמוך שנסע מאחוריי״.

 

פיגוע דקירה אולפנה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד