כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מִי לַה' אֵלַי

שיר המסע ההיסטורי של שר התורה נחשף

החל ממחר, יוצא שר התורה למסע מצפון הארץ ועד דרומה - לרגל מערכת הבחירות הגורלית העומדת בפתח • במטה ההסברה של "דגל התורה" הזדרזו להפיק שיר מסע אשר ילווה את שר התורה ויושמע בתחנות המסע ברחבי הארץ כולה • צפו

שיר המסע ההיסטורי של שר התורה נחשף
הגר"ח קנייבסקי צילום: Aharon Krohn/Flash90

החל ממחר, יום רביעי, יחל מסעו ההיסטורי של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, אשר נענה לבקשת נציגי "דגל התורה" בארץ, המבקשים לעורר את קהל המצביעים לקראת המערכה הגורלית הניצבת לפתחה של היהדות החרדית, בבחירות לכנסת שיערכו ביום שלישי הקרוב.

ממרומי גילו, יצא הגר"ח לתחנות בצפון הארץ, דרומה, לכנס מרכזי בבני ברק, ויסיים בכנס מרכזי בירושלים, אותו יחתום בתפילה נרגשת בשריד בית מקדשנו.

ב"דגל התורה", כמו בשאר המפלגות החרדיות, מזהים שאננות ואדישות בקרב הקהל כולו, אשר עלולות להביא לפגיעה בכוח היהדות החרדית וייצוגה, ולשם כך נרתמים בכל הכח ובכל האמצעים לעשות הכל בכדי לעורר את הציבור, ולמקסם את כח ההצבעה.

דבר קיומו של המסע ההיסטורי נחשף בשבוע האחרון, ולקראתו, מיהרו במטה ההסברה של "דגל התורה" להפיק שיר מיוחד אשר ילווה את תחנות המסע.

השיר הוכן בהפקה לילית זריזה, כאשר בשעת לילה מאוחרת עם תום ארועי החתונות בהם שמחו ונגנו, הגיעו לאולפני "אנחנו וצאצאינו" הזמר רולי דיקמן ואתו המעבד המוזיקלי שמוליק וינרייך, כשהם ניגשים לביצוע השיר "מי לה' אלי", כשאותם מלווים קולות המקהלה, בניצוחו של דיויד טויב.

השיר הותאם ללחן המוכר "מראה כהן", אשר אין מתאים ממנו נוכח מראהו של שר התורה, בצאתו למסע מפרך ועצום שכזה.

הגר"ח קנייבסקי שר התורה בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד