י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"זלזול בהוראת גדולי ישראל"

פרוש במתקפה: "למה יש לכם רגשי נחיתות"

פרוש במתקפה על הקנאים: "למה הם מזלזלים באמירת חוב קדוש? - הרי אלו דברים שאנחנו כל כך נזהרים מול הילדים שלנו - לשמוע בקול דברי חכמים. אז מאיפה הזלזול הזה?" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

פרוש במתקפה: "למה יש לכם רגשי נחיתות"
מאיר פרוש צילום: אהרן קרון, פלאש 90

במהלך ועידת החינוך של ארגון הת"תים שהתקיימה אמש (שלישי) בניר עציון, תקף סגן שר החינוך מאיר פרוש בחריפות את הגורמים המפיצים דברי זלזול בהוראת גדולי ישראל שחתמו להצביע ג' בבחירות.

לדברי סגן השר פרש, "אמרתי לפני כמה ימים שאנחנו לא מדברים על אנשי 'העדה החרדית' ולא על חסידי סאטמר. אבל לא יכול להיות שישלחו חומרים לציבור שלנו ונראה שם דברים שפוגעים בנו".

פרוש הוסיף: "באחד 'הפנינים' שנאמרו בימים האחרונים, הם ניסו להרהר אחר הוראת ה'חוב קדוש' של גדולי ישראל, ובמין זלזול תהו: האם החוב כל כך קדוש".

לדבריו, "אני מבין שיש להם אי אלו רגשי נחיתות והם מנסים לומר שכאילו מרן החזון איש זצ"ל לא אמר להצביע בבחירות, או ה'בריסקער רב' לא אמר להצביע בבחירות".

פרוש הוסיף בכעס, "אתם שמעתם פעם שאנחנו אמרנו שהאדמו"ר מסאטמר לא אמר לא להצביע?! אז למה הם מזלזלים באמירת חוב קדוש? - הרי אלו דברים שאנחנו כל כך נזהרים מול הילדים שלנו - לשמוע בקול דברי חכמים. אז מאיפה הזלזול הזה?", תהה.

פרוש סיים את דבריו כשאמר כי צריך לצאת נגד אותם דברים; לדבריו, "אני מציע להם להתנהג בדרך ארץ. לא לפגוע בנו. אם הרבי מטשעבין זצ"ל כותב שמרן החזו"א אמר להצביע, ורבי אהרן קוטלר זצ"ל העיד שהרבי מבריסק זצ"ל אמר לו שיעזור ויורה להצביע, כך שמדובר בחוב קדוש ובדברי אמת".

מאיר פרוש קנאים בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד