כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בן גביר לחרדים מודרניים: ימין אמיתי ולא מתפשר זה רק אנחנו

עו"ד בן גביר במהלך סיור אמש לחרדים: "לא אשב בממשלה שתפנה יישובים יהודיים; ימין אמיתי ולא מתפשר זה רק אנחנו" 

בן גביר לחרדים מודרניים: ימין אמיתי ולא מתפשר זה רק אנחנו
איתמר בן גביר צילום: דוד כהן, פלאש 90

אתמול בערב (שלישי) סייר איתמר בן גביר בעיר פתח תקווה, ובמהלך סיורו הוא הוקף בקבוצה של חרדים מודרניים המתגוררים שם ומזדהים עם הימין הפוליטי.

בן גביר הדגיש בפני החרדים כי אינו פונה כלל אל מצביעי יהדות התורה וש"ס, אך כאשר הם אומרו לו שהם מתלבטים אם להצביע לו או לשקד בגלל השינוי במערכת הבג״ץ והמשפט הרי שיש לו בשורה אליהם.

"תקשיבו. לא אכנס עכשיו לדבר על מפלגה כזו או אחרת, איזה הישגים הביאו איזה לא הביאו. אבל דבר אחד אני יכול להגיד לכם: אני מעריך את שקד אך היא הביאה עד היום לשינויים קוסמטיים אני הולך לשנות את המערכת באמת"

בן גביר הוסיף כי: "שקד במשך 4 שנות כהונתה מינתה גם שופטים עם אג'נדה יהודית, אך על כל מינוי כזה הייתה צריכה לשלם למערכת ולמנות שופטים עם אג'נדה הפוכה.

הפתרון הוא לשנות את הרכב הועדה למינוי שופטים ולהזיז את שופטי בית המשפט העליון מהוועדה. כיום יש להם זכות וטו אך זה מצב אבסורדי שאסור לו להתרחש".

באשר לעמדותיו המדיניות אמר בן גביר: "לא אשב בממשלה שתפנה יישובים יהודיים״. אני, ״לא אשב בממשלה שתהרוס בתים של יהודים ותקפיא התיישבות יהודית ביהודה ושומרון״.

"הקווים האדומים שלי ידועים ודווקא עכשיו כאשר השמאל לא רוצה ללכת עם נתניהו במיוחד כאשר יוגש כתב אישום ולצערי יוגש, אזי ייתכן ואהיה לשון המאזניים של הממשלה הזאת".

אני, המשיך בן גביר, ״אשנה את מערכת המשפט ואעבוד בכל הכח בשביל למנות שופטים ישרים, שיהיו באמת נציגי העם, ולא קומץ של אנשים עם דעות והשקפות ברורות , מכתיבים לנו את סדר היום ופוסלים לנו נציגים שבחרנו בהם״.

אני, ״לא ארשה לענות נערים יהודיים בעינויים הזויים ולהוציא מהם הודאות בכח״. אני, ״אלחם בכל הכח לבטל את האפליות ההזויות הללו שהבג״ץ נוהג בהם, להקל עם המחבלים הארורים במשפט וגם בכלא, ולרדוף את נערי הגבעות היהודיים בלי להרשות להם אפילו להיפגש עם עורכי דין, מה שלא עשו אפילו למחבלים רוצחים ארורים״. ואני ״לא אשתוק כשנזרקים עלינו 500 טילים מעזה, ולא אסתפק להוציא כמה הצהרות נבובות ולהפיל שם כמה מבנים ריקים״.

״אתם מכירים אותי״ הוסיף בן גביר לבסוף. ״אני לא איש של דיבורים. הוכחתי את זה היטב עד היום מחוץ לכנסת. אמרתי קצת ועשיתי הרבה יותר. כל תיק שנגעתי בו, הלכתי איתו עד הסוף ונאבקתי על התיקים שלי.

כאשר חכי״ם בכנסת אמרו לגבי עינוי הנערים: ׳למי אתם מאמינים, לאיילת שקד או לבן גביר׳, הוכחתי בסוף שאני הייתי זה שצדקתי בסוף. וכך היה בכל התיקים שהובלתי. כי אני אדם של מעשים. אז אם אתם רוצים שינוי אמיתי, בביטחון ובבג״ץ, ולא סתם דיבורים והצהרות שאין בהן ממש, עדיף שתצביעו לנו מאשר לכל מפלגה אחרת, ותקבלו אם כבר את חה״כ סמוטריץ׳ לתיק המשפטים, ואותי בכנסת הבאה, ועם הכח הזה שתתנו לי נביא פה ביחד מהפכה ימנית חזקה ואמיתית״.

בן גביר חרדים מודרנים חרדים מודרנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד