י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
צפו: הפעיל של דגל זועם

לפני הביקור: קובי נגד השלטים של הגר"ח

בעוד טבריה נערכת למסע ההיסטורי של שר התורה הגר"ח קנייבסקי - ראש העיר רון קובי הורה להוריד שלטי ענק שנתלו מול העירייה כדי לקדם את פניו • "רון קובי התקשר לבעלי הבניין ואמר עכשיו להוריד את השלטים אם לא תקבלו קנס גבוה" • צפו בפעיל דגל התורה בעיר מסביר

לפני הביקור: קובי נגד השלטים של הגר"ח
רון קובי לצד השלטים שנתלו צילום: דוד כהן, פלאש 90

שעות לפני פתיחת המסע ההיסטורי של שר התורה הגר״ח קנייבסקי ובעיר טבריה ניכרת תכונה והתרגשות רבה. מעל גבי קירות הבנינים ניתלו שלטי ענק עם דמותו של שר התורה לצד הרב דב קוק.

על רקע הביקור ההיסטורי של שר התורה הערב (רביעי) ועל רקע תליית שלטי החוצות בטבריה, ראש העיר רון קובי הורה הבוקר להסיר את שלטי התמיכה ביהדות התורה עליהם מתנוססות דמויותיהם של שר התורה הגר"ח קנייבסקי והמקובל מטבריה הגאון הצדיק רבי דב קוק.

יצוין כי מדובר בשלטים שנתלו על בניין חדש בהליכי בנייה שנמצא מול העירייה. 

שלט חוצות שנתלה על אחד הבניינים בעיר. צילום: באדיבות המצלם

מנהל מטה 'דגל התורה' בטבריה דוד בלוקה, סיפר בסרטון וידאו: "הצבנו שלטים על בניין פרטי מול בניין העירייה, בניין חדש של שושן יהודי צדיק וקדוש הרמנו לו טלפון אתמול בבוקר אמרנו לו הרב גבי היקר גדולי הדור מגיעים אנחנו רוצים לתלות שלטים".

"ראש העיר שלנו קם בבוקר החלונות שלו סגורים, ראה את גדולי הדור מול העיניים התקשר לבעלי הבניין ואמר להם עכשיו להוריד את השלטים אם לא תקבלו קנס מאוד גבוה, לא תקבלו טופס 4 לצערנו הורדנו את השלטים, שימו לב זה מה שיש לנו בעיר, אני לא יודע אם זה חוקי או לא אבל זה מה שעשינו". 

ובתוך כך, שר התורה הגר"ח קנייבסקי שיגר שליח מיוחד לראש הישיבה הגרב"מ אזרחי וביקש ממנו שיצטרף למסע ההיסטורי ולסדרת הכינוסים. ראש ישיבת 'עטרת ישראל' צפוי ליטול חלק בכינוסים בטבריה, באר שבע, ירושלים ובבני ברק שייערכו לפני הבחירות.

מארגני הכינוס פועלים בתיאום מול קציני המשטרה לאבטח את המקום שיאכלס הערב (רביעי) את אלפי המשתתפים שיגיעו מכל ערי הצפון למעמד הגדול.

בכינוס לטובת רשימת יהדות התורה צפויים לנאום חבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין חמיו של הרב קוק וכן הגר״י אפרתי שיביא את דבריו של שר התורה.

רון קובי טבריה ביקור היסטורי שלטי בחירות הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד