ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
ליברליזם נוסח צוקרברג

פייסבוק חסמה את חשבונו של איתמר בן-גביר

פחות משבוע לבחירות: פייסבוק חסמה את דף הפייסבוק של איתמר בן גביר, שיעתור לוועדת הבחירות • "הדיקטטורה בפייסבוק עולה שלב בו מנסים לסתום את הפה למועמד לכנסת, הגיב עו"ד בן-גביר

פייסבוק חסמה את חשבונו של איתמר בן-גביר
בן גביר בבית המשפט צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

סתימת הפיות החלה: פחות משבוע למועד הבחירות, וחברת פייסבוק חסמה היום (רביעי) את דף הפייסבוק של מועמד איחוד מפלגות הימין לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר.

עילת החסימה על פי פייסבוק, היא העלאת פוסט ישן של בן גביר מתחילת תקופת הבחירות בו נראים ראשי עוצמה יהודית לצד כיתוב "1,000 מחבלים מתים ולא תיפול שערה אחת של חייל צה"ל".

עו"ד איתמר בן גביר בתגובה הודיע כי יעתור בדחיפות לועדת הבחירות, ותוקף בחריפות את החלטת פייסבוק: "פחות משבוע לבחירות, והדיקטטורה בפייסבוק עולה שלב בו מנסים לסתום את הפה למועמד לכנסת. אין ספק כי הסתימה הזו נעשית על רקע היותי איש ימין אידאולוגי, ועל רקע היותה של פייסבוק רשת חברתית בעלת אג'נדה שמאלנית קיצונית".

עוד אומר בן גביר כי "אנחנו לא ניתן למצב הזה להימשך. לא ייתכן כי בפייסבוק יסתמו את הפה לאנשי ימין ואילו בנוגע לטרוריסטים פייסבוק לא עושים מאומה. הגשנו עתירה דחופה ליו"ר ועדת הבחירות השופט מלצר כנגד ההחלטה השערורייתית של פייסבוק, ובמקביל יישלח מכתב התראה לפני תביעה לפייסבוק על סך מליוני שקלים".

פייסבוק עוצמה יהודית חסימה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד