י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
זעזוע ושאט נפש > "מעשה רשע"

סערה: הגר"ע יוסף זצ"ל הוצג בצורה מבזה • ש"ס: "תתביישו לכם!"

תכנית הבידור הפופולרית, הציגה הערב מערכון הלועג ומבזה את מרן הגר"ע יוסף זצ"ל | בש"ס מגנים בכל תוקף: "'ארץ נהדרת' ראויה לכל גינוי על מופע ההלעגה המביש הערב בדמותו של מרן הקדוש" | גם הרשתות החברתיות גועשות בתגובות נזעמות על המערכון שפגע קשות ברגשותיהם

סערה: הגר"ע יוסף זצ"ל הוצג בצורה מבזה • ש"ס: "תתביישו לכם!"
קמפיין חוצות של ש"ס צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

זעזוע ושאט נפש: בתכנית הבידור 'ארץ נהדרת' המשודרת ב'ערוץ 12', הציגו הערב (רביעי) ללעג וקלס את דמותו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, כאשר אחד השחקנים הופיע בגלימתו וכובעו של מרן זצ"ל והוציא מפיו מילים המציגות את מרן בצורה שלילית ומבזה.

צופי התכנית החרדיים, הדתיים והמסורתיים, התקוממו והזדעזעו מהמערכון המבזה וגינו בכל תוקף את המחזה המביש שפגע עמוקות בו וברגשותיהם.

מתנועת ש"ס הגיבו בזעם למערכון המביש ומסרו, "ארץ נהדרת" ראויה לכל גינוי על מופע ההלעגה המביש הערב בדמותו של מרן הקדוש רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אשר כמליון איש צעדו אחר מיטתו וראו בו מנהיג יהודי נערץ ומודל לחיקוי".

עוד הוסיפו, "הגיע הזמן שגם עורכי תכניות הבידור יבינו שיש ציבור החי מחוץ לגבולות רחוב רוטשילד, ציבור המחובר למסורת ולרבנים, ויש דברים שעליהם לא צוחקים. ל"אנשי רוח" חילוניים הם לא היו מעזים לנהוג כך. תתביישו לכם!".

"התכנית "ארץ נהדרת" חצתה הערב קו אדום לאחר שלעגה באופן מביש למרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל", צייץ יו"ר התנועה השר אריה דרעי שגם דמותו כיכבה במערכון, והוסיף, "מיליון איש צעדו אחר מיטתו וראו בו מנהיג יהודי נערץ ומודל לחיקוי. יש דברים שעליהם לא צוחקים. ל"אנשי רוח" חילוניים הם לא היו מעזים לנהוג כך. תתביישו לכם!".

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ יואב בן צור צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ארץ נהדרת" מגיעה בכל פעם לשפל חדש אך פגיעה בכבוד המת ובדמות כמו מר"ן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, אשר הקדיש את כל חייו למען תורת ישראל ועם ישראל, היא מעשה רשע שאין לו מקום גם בתכנית הומור. טוב היה אם עורכי התכנית היו לומדים קצת מי היה מר"ן זצ"ל ואולי סופגים ערכים על הדרך".

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס, פרסם הודעת גינוי אישית, "אנחנו מזרחים, אבל לא מטומטמים. בעידן היום שכל ערוץ מנסה להגדיל את אחוזי הריטינג, העורכים וכותבי התסריטים מאבדים את זה לגמרי עד כדי חציית כל הקווים אדומים. מציע לעורכי התוכנית לעלות לקברו של מרן עט"ר רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל ולבקש מחילה".

גם ח"כ ינון אזולאי מחה: "שפל חדש של תכנית סאטירה עלובה שנתנה סטירת לחי למליוני יהודים ברחבי העולם שרואים במרן הרב עובדיה יוסף זיע"א דמות של אב רוחני וניצחי. זוהי ארץ נעדרת מכל מסורת וסממן יהודי, בושה!", כך אזולאי.

ולא רק הפוליטיקה. גם ברשתות החברתיות נרשמות תגובות נזעמות נגד עורכי התכנית שלא בפעם הראשונה פוגעים ברגשי הציבור החרדי, הן בנושאי דת והן נגד רבנים כאלה ואחרים.

נזכיר, כי זו לא הפעם הראשונה ש'ארץ נהדרת' משדרת תכנים מבזים ומלגלגים נגד הדת ונגד רבנים. לפני כמה חודשים הופיע השחקן ערן זרחוביץ בתכנית בדמותו של השר נפתלי בנט, כששני זוגות תפילין על ראשו תוך פגיעה ברגשות הדת וביזוי קדושת תפילין.

אז דיווחנו ב'בחדרי חרדים', כי התיעוד גרם לסערה רבתי ברשתות. רבנים, פוליטיקאים, אנשי תקשורת, וגולשים חרדים וחילונים כאחד הציגו באמצעות סטטוסים - חזית נגד הפקת התוכנית והמערכון המביש.

הרב עובדיה יוסף ארץ נהדרת מערכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד