ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

טמבור מציגה: פתיחת עונת הצבע

חברת טמבור מביאה לכם את הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הבית בצבע לשנת 2012 הכוללים חזרה אל היסודות: אויר, מים, אש ואדמה • וידאו לצפיה

טמבור מציגה: פתיחת עונת הצבע

לקראת פתיחת עונת הצבע טמבור מציגה את הטרנדים המובילים בעולם עיצוב הבית בצבע לשנת 2012 הכוללים השנה חזרה אל היסודות: אויר, מים, אש ואדמה. לדברי ניבה יחיאב, מנהלת עיצוב טמבור: "כשהאדמה רועדת מסביבנו ונוצר מצב של חוסר וודאות, אנחנו מחפשים נקודת אחיזה יציבה ואיתנה. בעיתות משבר אנו עדים לתופעה של התכנסות פנימה, של חזרה לרגיל והמוכר– כדי להתחיל מחדש. הטרנדים ל 2012 שואבים השראתם מחומרי היסוד שסביבנו – האוויר, המים, האש והאדמה - מהם ניתן ליצור או לחדש בתהליך אינסופי של התחדשות"

תחזית הגוונים ל- 2012-13 הוכנה בשיתוף עם mix Global Color Research ועם פנל מומחים מחברות הצבע הטובות בעולם, העוסקים בתחזיות גוונים וטרנדים חדשים. העיסוק בחקר מגמות מנסה לזהות את כיוון המגמה בעתיד ומעניק פרשנות לאופן התפתחותה בכלים ויזואליים – צורה, צבע, חומר, וכדומה. לפיכך, בטרם נציץ אל העתיד – עלינו לבחון את העבר הקרוב וההווה. השנים האחרונות הביאו איתן תהפוכות רבות – החל מהמשבר הכלכלי העולמי של 2008, דרך שנים של אסונות טבע קשים ועד לימים אלו של תמורות חברתיות, המשנות סדרי עולם, משטרים ומדינות.

לנשום לרווחה

כמו משב רוח צונן ביום קיץ לוהט, מגעו של האוויר מחיה ומרענן, משיב את העדינות והרכות ומביא איתו קלילות, נינוחות ושלווה. גווני הטרנד פסטליים ואווריריים ומעניקים לחלל נגיעת צבע עדינה. הטקסטורות עדינות ומשלבות ניואנסים קטנים של הבדלי גוון

להשתלב בזרם

להתחבר למקור ולכוח המניע, המאזן ומרגיע. גווני הטרנד נעים בין תכולים עמוקים לירקרקים בהירים במנעד רחב של טונים, במשחקים של מעברים הדרגתיים. הטקסטורות משחקות בשקיפויות, בנצנוץ עדין ובחילופי גוונים

לחיות את הרגע

להרגיש את האדרנלין מלהיב, מחמם את הלב. להיות ברגע הזה, באופן החיוני ביותר. גווני הטרנד עזים, מתפרצים, סוחפים ודומיננטיים, ומעניקים לחלל זריקת אנרגיה. הטקסטורות מחוספסות, הגבולות מטושטשים, כאילו החיים הם יצירת אמנות אחת גדולה.

לגעת בחומר

להרגיש את היציבות שמעניק היקום מהשורש אל היסוד - ממנו ניתן לצמוח לגבהים חדשים. לחזור אל הבסיס כמפלט, כמקום חם. גווני הטרנד נעים בין גווני אדמה טבעיים ועמוקים לבין גוונים של חומרי אדמה כמו בטון ומלט. הטקסטורות מחוספסות, לא אחידות, ושואבות את השראתן מצורות שונות של אדמה.


בית טמבור – מרכז העיצוב בצבע הגדול בישראל

כתובת: רח' מבצע קדש 56 ב, (מול קניון איילון) בני ברק
שעות פתיחה: ימים א'-ה' 10:00-20:00, ו' 09:00-13:00
לקבלת מידע התקשרו אלינו 1-800-321321, 03-5708130 או הגיעו לבית טמבור.

בנוסף, טמבור מציעה לכם מגוון רחב של שירותים און-ליין לעיצוב בצבע:

באתר הבית של טמבור ניתן להתנסות בהדמיית צבע בחדרים באמצעות תוכנת מחשב ידידותית: מצלמים את החדר האישי שלכם, מעלים לחדרים בעיצוב אישי באתר טמבור ורואים איך החדר יראה לאחר צביעה, ההדמיה מאפשרת להפוך כל חלום צבעוני למציאות וירטואלית, אשר בעזרתה ניתן להמחיש ללקוח את הפנטזיה האישית שלו לגבי מראה הבית, ובכך לסייע לו לבחור את גווני הצבעים המתאימים לו ביותר.
טמבור צבע יח תוצאות סיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד