י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
איש את רעהו יעזורו

לראשונה: האלמנים התכנסו לקראת חג הפסח

לא רק ארגונים לאלמנות: הרב חיים מאיר פרנקל הקים מערך לאלמנים תלמידי חכמים שהתכנסו לקראת חג הפסח לשמוע דברי חיזוק. צפו בתמונות וסיקור מהכינוס

לראשונה: האלמנים התכנסו לקראת חג הפסח
כינוס לא אלמן ישראל צילום: באדיבות המצלם

כינוס מיוחד נערך במסגרת פעילות "לא אלמן ישראל" לראשי בתי אבות אלמנים שהגיעו מכל ערי ארץ מדרום ועד צפון, יהודים יקרים מכל הגוונים, העדות והחוגים, מראשי ישיבות ותלמידי חכמים מובהקים ועד עמלי יום ובעלי עסקים.

הכינוס שנערך לקראת חג הפסח היה מעמד של קידוש השם אשר נסך עוצמה אדירה בכוחות אמונה והתעלות לאבות אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם ומתמודדים בכבוד ובגבורה באתגר שמשמים הועידו עבורם - גידול ילדים ללא נוות ביתם, כאשר הנושא המרכזי היה כיצד להאיר את ימי ערבי הפסחים מתוך חשק ושמחה.

בכינוס שהוכתר בהצלחה רבה, נשאו דברים הרבנים הגאונים, הגה"צ רבי דניאל אלתר, הגה"צ רבי בנימין פינקל והרה"ג רבי יצחק טרויבע אשר האירו את עיני הנוכחים מחוויה אישית כיצד להכניס לבית את השמחה והאור בימים אלו. וכיצד להיערך לחג הפסח מתוך אווירה נעימה והשראת רוגע ומתיקות בבית אף בתוך חשכת הצרות של הגלות בכלל והמצוקה הפרטית הטראגית של כל בית בפרט, וכן דרכי הגישה הנכונה שיש לנהוג בימים אלו, אשר עסוקים וטרודים בענייני הבית, והקושי פי כמה כאשר לצערנו הגדול לקח ה' את האמא עקרת הבית.

'לא אלמן ישראל' בהנהלת הרב חיים מאיר פרנקל ובהכוונת ובברכת גדולי וצדיקי הדור נטל על עצמו להקל על אלמנים שמתמודדים עם שכול במשפחה. כמי שחרט על דגלו את המקצועיות והיכולת לסייע לאנשים כאלה, מקיים הארגון פעילויות שונות ומערך שוטף של עזרה וסיוע לאלמנים. הארגון מקיים סדנאות מקצועיות וייעוץ במכלול נושאים, שבתות התאחדות וגיבוש, בנוסף מסייע בייעוץ מקצועי ומעניק תמיכה סביב מעגל השנה.

בסיום הערב המהנה והתועלתי, ביקשו רבים מהם להביע את רגשי הערכתם והוקרתם להרב פרנקל על הפעילות הענפה במשך כל השנה סביב השעון ובמיוחד על הכינוס זה בערב פסח.

 .

 

אלמן הרב דניאל חיים אלתר רבי בנימין פינקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד