י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לפיד אש השנאה"

זעם חרדי: פעיל 'כחול לבן' תלש שלטים • צפו

פעיל מפלגת לפיד וגנץ נלכד בעדשת המצלמה משחית שלטי בחירות של 'יהדות התורה' ברחובות ובמפלגה האשכנזית זועמים • צפו בתיעוד המרתיח

זעם חרדי: פעיל 'כחול לבן' תלש שלטים • צפו
הפעיל עם השלטים צילום: מתוך הוידאו

בשעות האחרונות מופץ סרטון שהפך ויראלי ברשתות החברתיות בו נראה פעיל של מפלגת 'כחול לבן' מסיר שלטי בחירות שנתלו אמש בסמוך לקרית קרעטשניף ברחובות. התגובות הנזעמות לא איחרו לבוא והח"כים החרדים גינו את המעשה הנפשע.

ח"כ ישראל אייכלר הגיב להסרת שלטי יהדות התורה על ידי פעילי יש עתיד, והאשים כי "האיבה הגלויה על פני פעילי לפיד, רק מחדדת מול מי המאבק. המפלגה של לפיד אש השנאה, תנסה לקצץ ולפגוע באופיה היהודי של המדינה, גם בדרכים ברוטאליות ומופרעות".

אייכלר הוסיף, "כל מה שתנסו להעלות על דעתכם, זהו כאין וכאפס מול מה שמסוגלים לעשות לפיד וחבריו. אם לא נקבל מספיק מנדטים, ממשלת אחדות זו סכנה קיומית ממש".

הח"כ המיועד יעקב טסלר הצרף לגינוי על התיעוד בו נראה פעיל ׳כחול לבן׳ משחית שלטי "יהדות התורה": "זאת מפלגת לפיד גנץ שדיברה על אחדות בעם ישראל? נראה כי שנאתם לכל מה שמריח יהדות מעבירה אותם על דעתם. כך בדיוק תיראה המדינה באם יעלו חלילה לשלטון, יתלשו כל מה שקשור לדת".

ההתנצלות הגיעה - והנה ההודעה: "ראש מטה כחול לבן ברחובות, אבי קינד, שוחח עם הפעיל שעשה את המעשה על דעת עצמו, נזף בו קשות, והבהיר לו כי מעשהו פוגע במפלגת כחול לבן וגרם לה נזק. קינד מבקש להבהיר כי הוא מגנה את המעשה והמעשה אינו על דעת המפלגה".

צפו בסרטון: צילום - רפי פרלשטיין

מפלגת כחול לבן שלט בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד