כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
צפו בתיעוד

פעילי ש"ס מחו: "פגעו במרן. ארץ נעדרת"

פעילי ש"ס יחד עם נציגיהם, בהם סגן ראש עיירית פתח תקווה וח"כ מיכאל מלכיאלי יצאו להפגין בחזית משרדי קשת שבתל-אביב בעקבות ביזוי כבוד מנהיג התנועה המנוח מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בתוכנית 'ארץ נהדרת' ששודרה אמש בערוץ 12 | "לוקחים את דמותו של מרן ומשפילים אותה"

פעילי ש"ס מחו: "פגעו במרן. ארץ נעדרת"
הפגנת פעילי ש"ס צילום: באדיבות המצלם

הזעם ברחוב הספרדי הגיע הערב למשרדי קשת, אחרי השפלת כבודו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בתוכנית הסאטירה של ערוץ 12 יצאו רבים מפעילי ש"ס להפגין נגד השחקנים ומנהלי קשת.

אל ההפגנה הגיעו ח"כ מיכאל מלכיאלי וסגן ראש עיריית פתח תקווה אוריאל בוסו שביקשו להביע מחאה על מה שהם רואים כפגיעה בדמותו של הגר"ע יוסף זצ"ל.

לאחר שבתוכנית הסאטירית ביזו אמש את כבודו של מרן הגר"ע יוסף, כשאחד משחקניה חיקה את גדול הדור זצ"ל במערכון פוליטי תוך ביזוי מבזה, בנו, הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף מוחה היום על כבודו של אביו.

"כיהודי, כרב ראשי, כבן, כאדם, אני בוש ונכלם אל מול הליצנות החרפה והביזיון הנוראיים ששודרו אמש כלפי אבא זכר צדיק לברכה מרן הרב עובדיה יוסף גאון ישראל גדול הדור בתורה באהבת ישראל ובהקמת המפעלים לחינוך יהודי של ילדי ישראל", אמר היום הרב יצחק יוסף.

לדבריו, "זאת לא "ארץ נהדרת" זו ארץ אוכלת יושביה ורבניה שהחינוך שלה פשט את הרגל. המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו והמבזה כבוד המת גדול עוונו מנשוא וכל אדם ואדם שיש לו חלק בכך יתן על כך את הדין בשמיים".

הרב ציין עוד כי, "על כל אחד ואחד מאיתנו מוטלת חובת מחאה כלפי כבוד התורה שחולל ונרמס".

ארץ נהדרת מפלגת שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד