י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"הם יעזרו לספרדים"?

נשיא המועצת תקף ההסכם בין המפלגות • צפו

הגר"ש כהן הגיע היום (חמישי) לכינוס בחירות שהתקיים בעיר עכו. בדברים שנשא במקום, תקף ראש הישיבה את ההסכם שנחתם בין 'יחד' לבין המפלגה האשכנזית 'יהדות התורה' • על יו"ר התנועה: "הקדוש ברוך הוא חנן את השר דרעי והוא תמיד מוצא את הדרך לפתור את הבעיות"

נשיא המועצת תקף ההסכם בין המפלגות • צפו
נשיא המועצת צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

נשיא המועצת הגר״ש כהן יוצא במתקפה נגד ההסכם שנחתם בין 'יהדות התורה' לבין כסא רחמים ותנועת 'יחד'

הגר"ש כהן שהגיע לעיר עכו במסוק ובמהלך כינוס הבחירות הערב (חמישי) בעיר הצפונית אמר: "אני לא מזלזל בשום מפלגה חרדית - אתה ספרדי, למה אתה מרגיש את עצמך נחות שלא יכול לעשות כלום, הולכים לאחרים להבטיח להם שידאגו לספרדים?!",תהה.

במהלך נאומו התייחס הגר"ש במרומז, להסכם שנחתם בין 'יהדות התורה' ל'יחד' ולמוסדות 'כסא רחמים': "אני לא יודע איך רבנים שלנו מפרסמים" כשכוונתו לתמיכתו של הגר״מ מזוז במפלגה החרדית האשכנזית.

"אין מי שיכול לעזור לנו רק... (יהדות התורה א.ק.)?, אני לא רוצה להזכיר ואני חלילה לא מזלזל באף אחד, אבל אתה רב ספרדי איך אתה מכריז שאין לנו מי שעוזר אלא המפלגה הזאת תעזור לנו?!", תהה ראש הישיבה והוסיף כי, "לא הבטיחו לו שום דבר, שטויות והבלים מושיב חכמים".

ראש הישיבה שיבח בדבריו את פעילותו של השר אריה דרעי יושב ראש התנועה:  "הרבה פעמים שדנו בנושאים מסוימים, השרים וגם חרדים לא ידעו מה לעשות והקדוש ברוך הוא חנן את השר דרעי והוא תמיד מוצא את הדרך לפתור את הבעיות".

הרב שלום כהן הגרש כהן ש"ס יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד