י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

טושיבה תחל למכור את הטאבלט הדק בעולם

הטאבלט, שהוצג לראשונה בינואר, יגיע לחנויות בארה"ב יום לפני הכרזת האייפד 3 • החברה מסרבת לענות על השאלה האם קיים קשר בין הדברים

  • ז' אדר התשע"ב
האם מועד ההשקה קשור להכרזת האייפד? Excite 10 LE  צלם: טושיבה
האם מועד ההשקה קשור להכרזת האייפד? Excite 10 LE צלם: טושיבה

טושיבה הודיעה אמש כי תחל למכור בשבוע הבא בארה"ב את הטאבלט החדש שלה. Excite 10 LE, שהוצג לראשונה בתערוכת CES לפני כחודש וחצי תחת השם Excite X10, יגיע לחנויות באמריקה ביום שלישי הקרוב, ה-6 במרץ - יום לפני ההכרזה המצופה של אפל על אייפד 3. לטענת החברה, מדובר בטאבלט ה-10 אינצ' הדק והקל בעולם - עוביו 7.7 מ"מ ומשקלו 535 גרם.

האקסייט 10 LE כולל מעבד כפול ליבה של טקסס אינסטרומנטס במהירות 1.2GHz, מסך בגודל 10.1 אינצ' ורזולוציית 1,280x800 נקודות מצופה "זכוכית גורילה", מצלמה אחורית ברזולוציית 5 מגה-פיקסל ומצלמה קדמית ברזולוציית 2 מגה-פיקסל, כל סוגי החיישנים הנפוצים וחיי סוללה של עד 8 שעות בתוך גוף עשוי סגסוגת מגנזיום.

הטאבלט יימכר בארה"ב במחיר מומלץ של 530 דולר לגרסה בעלת אחסון פנימי בנפח 16GB ו-600 דולר לגרסה בעלת נפח אחסון של 32GB. מדובר במחירים גבוהים מאלה של האייפד 2, אך אין לדעת איך ישתוו מול מחירי האייפד 3. החברה סירבה להגיב לשאלות אודות קשר אפשרי בין מועד הכרזת האייפד הבא לבין הודעתה על השקת האקסייט.
אייפד מעבד טושיבה טאבלט דק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד