א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
"אני לא ישן בלילות"

דרעי מגיב לקמפיין הגיוועלד של ביבי

התשובה של דרעי לקמפיין הגיוועלד של רה"מ נתניהו: "הבית בסכנה, עת צרה היא ליעקב; אני לא אוהב להראות את זה בחוץ - אבל לכם אני אומר את האמת - הכל נמצא בסכנה" • דרעי הודה: "אני אומר לכם שכמה לילות אני לא ישן" • האזינו להקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים'

דרעי מגיב לקמפיין הגיוועלד של ביבי
אריה דרעי צילום: פלאש90

בעוד ראש הממשלה החל בימים האחרונים בקמפיין הגעוואלד וקיים חשש ממשי לפגיעה במפלגות הימין הקטנות ובהן מפלגת ש"ס - השר אריה דרעי משגר גם הוא מסר לפעיליו.

בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים', אשר נשלחה בדקות האחרונות לפעילי המפלגה, אומר דרעי, "כולנו היינו השבוע במעמד אדיר ונורא, ראינו את הדמעות של הכהן הגדול, של גדול הדור, של צדיק הדור של הפה הקדוש - כל זה נבע בגלל הסכנה הנוראה שהוא חש והאחריות הגדולה על כתפיו".

"אני אומר לכם שכמה לילות אני לא יישן", הודה דרעי בפני פעיליו, "הבית בסכנה, עת צרה היא ליעקב; אני לא אוהב להראות את זה בחוץ - אבל לכם אני אומר את האמת - הכל נמצא בסכנה".

לדברי דרעי, "אתמול ראש הממשלה התחיל בקמפיין של געוולד שהליכוד בכסנה שהשלטון בכסנה וזה משפיע על ציבור הבחורים שלנו".

דרעי פונה לבוחרים ולפעילי ש"ס, תוך שהוא מבקש מהם לנצל את הימים הקרובים לשכנע מצביעים נוספים להצביע לש"ס.

"חייבים להצביע למען ש"ס ולמען נתניהו חלילה וחס אני לא יישן בלילות מהמחשבה מה יקרה אם חלילה וחס שס תהיה חלשה או לא תהיה חזקה או דברים יותר גרועים חלילה - מה יקרה אז, מי ידאג לכל הדברים הללו".

אריה דרעי בחירות נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד