ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מעורר סערה

הח"כ היוצא מסית: "החרדים הפכו לטפילים"

הח"כ הדתי חשף את פרצופו האמיתי בשלהי הקדנציה? יהודה גליק מכנה באופן בוטה את הציבור החרדי כ'טפילים' ומי ש"פיתחו תרבות של בטלנות" • הרשת סוערת, עיתונאים חרדים השיבו אש לחבר הכנסת שעדיין לא התנצל ולא מחק את הציוץ

הח"כ היוצא מסית: "החרדים הפכו לטפילים"
יהודה גליק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת יהודה גליק מ'הליכוד' מסית באופן בוטה נגד הציבור החרדי כשהוא מכנה אותם 'טפילים' במהלך וויכוח סוער ברשת הטוויטר על הסחף של החרדים סביב משה פייגלין ומפלגתו 'זהות'.

חבר הכנסת שבמהלך הקדנציה החולפת שלו ניסה לעורר כותרות ומהומות מספר פעמים כתב, "אין דבר יותר פוגע בציבור החרדי מהעובדה שהם הפכו לטפילים שחיים על חשבון המדינה ופיתחו תרבות של בטלנות במקום יצרנות ושותפות מלאה בעשייה. הדבר הכי טוב שיכול לקרות להם זה תהליך הבראה שמציע להם פייגלין".

ברשת הגיבו לגליק בזעם, אך האחרון סירב להתנצל ואף הוסיף: "אוהב חרדים אהבת נפש ולכן כל כך כואב הלב שהם מוצאים עצמם עמוק בעוני שני דברים יגאלו אותם: ביטול חובת גיוס. יציאה לשוק החופשי".

כזכור, בעבר הכנסת סערה לאחר שסגן שר האוצר לשעבר מיקי לוי מ'יש עתיד' כינה את החרדים כ'טפילים' בראיון לרדיו 'קול ברמה', כאשר לוי מיהר להתנצל ולחזור בו מדבריו.

'בחדרי חרדים' פנה לחבר הכנסת יהודה גליק לבדוק האם הוא אכן עומד מאחורי דבריו ואנו נפרסם את התייחסותו לכשתתקבל.

יצוין כי גליק מוצב במקום ה-42 ברשימת 'הליכוד' לכנסת, מקום בלתי ריאלי ובעוד שלושה ימים הוא ייפרד מהתואר חבר כנסת ויהפוך לאזרח מן המנין.

יהודה גליק הסתה ברשת חבר כנסת הליכוד טפילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד