ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תמיכה במפלגת ש"ס? • צפו

הראשל"צ על ציון אביו: לא ישן בלילות; מפעל חייו של מרן בסכנה

בצעד חריג: בזמן שהחוק לא מתיר לראשון לציון להתערב בבחירות - עלה במהלך השבוע הרב יצחק יוסף לתפילה מיוחדת על ציונו של אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל • הראשל"צ תקף את התקשורת בחריפות: "אני לא נרדם בלילות, מבזים את מרן" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

הראשל"צ על ציון אביו: לא ישן בלילות; מפעל חייו של מרן בסכנה
הראשון לציון על ציון אביו זצוק"ל צילום: באדיבות המצלם

באופן חריג, בזמן שהחוק לא מתיר לראשון לציון להתערב בבחירות בישראל או בכלל בפוליטיקה, עולה במהלך השבוע הרב יצחק יוסף לתפילה מיוחדת על קברו של אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

התפילה הגיעה בעקבות ביזוי הרב עובדיה יוסף בתכנית 'ארץ נהדרת' שהרב יצחק יוסף אמר על קבר אביו: "אני לא נרדם בלילות, מבזים את מרן בתקשורת ועכשיו רוצים להשמיד את כל מה שבנה במשך 40 שנה".

בצאתו מבית העלמין סיפר הגר"י יוסף: "התפללתי על קברו של מרן האבא, בכיתי וביקשתי שיעמוד בשמים ויתחנן ויצעק כפי שצעק בחייו למען הצלת מפעל חייו, מוסדות התורה והחינוך. מבזים ומשפילים את מרן בתקשורת ועכשיו רוצים להשמיד את כל מה שהקים במשך ארבעים שנה".

הראשון לציון הוסף: "איך אפשר להיות אדישים שכל מפעלו הגדול מוטל בסכנה מוחשית?! ביקשתי ממרן שיעתיר לפני הקב״ה בתפילה וברכה למען כל אלו שמקיימים את צוואתו ולה׳ הישועה".

את הדברים אמר בפני תלמידיו שמפרשים אמירה זו כתמיכה פומבית בש"ס לקראת הבחירות שיתקיימו ביום שלישי הקרוב.

מרן תקשורת ש"ס הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד