כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
נגד הליכוד ופייגלין • צפו

ח"כ יעקב אשר במתקפה חריפה: "חיים בעולם של אנשים הזויים"

חבר הכנסת הדגלאי נאם אמש בכנס בחירות ויצא למתקפה נגד החרדים שמצביעים לליכוד או לפייגלין • אשר הזכיר בדבריו את ח"כ גליק שכינה ביום שישי את החרדים 'טפילים' והזהיר מפני הצבעה למפלגות הללו: "אין חילול השם גדול מזה" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים'

ח"כ יעקב אשר במתקפה חריפה: "חיים בעולם של אנשים הזויים"
יעקב אשר צילום: באדיבות המצלם

חבר הכנסת יעקב אשר, המוצב במקום השישי ברשימת 'יהדות התורה', יוצא במתקפה על החרדים התומכים בליכוד ובמפלגות חילוניות אחרות ומתריע באם יהיו קולות לפייגלין או לליכוד מהמחוזות החרדים "אין חילול השם גדול מזה".

בכנס בחירות אמש (מוצאי שבת) הח"כ הדגלאי לא חסך במילים נגד נציגי 'הליכוד' כשאמר, "אנחנו חיים בעולם של אנשים הזויים, שכל פעם באים עם רעיונות אחרים איך צריך לחיות פה בארץ ישראל ואנחנו מדינה מובילה בכל ההזיות שקיימות בעולם ועל זה הם מנסים כל הזמן להשוות את עצמם".

"רק ראינו ביום שישי האחרון את אחד מנציגי 'הליכוד' שהגיע בסוף לכנסת שקוראים לו גליק והוא הולך עם ציציות ארוכות מאוד עם תכלת והוא נראה לפעמים אדם שומר תורה ומצוות", ציין אשר שלדבריו "הוא עשה נזקים כשהוא היה בכנסת בנושאי רפורמים ובוועדות שהפתיע אותנו כל פעם מחדש".

אשר התייחס לסערה סביב חה"כ היוצא יהודה גליק שהספיק להתנצל ואמר, "ביום שישי האחרון שהוא התרגש שהתייחסו אליו, הוא אמר שהחרדים שאנחנו 'טפילים'. זה הליכוד עם זקן כתום וציציות ארוכות".

אשר תקף גם את מצביעי פייגלין החרדים, "אנשים חושבים שמכל מיני פייגלינים תבוא לנו הישועה. זה הזוי בכלל לחשוב שיש נושא כזה. אם חלילה בריכוזים חרדים אחרי יום הבחירות יהיו קולות של פייגלינים והליכוד אין חילול השם נורא מזה".

יעקב אשר כנס בחירות משה פייגלין יהודה גליק בחירות 2019 הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד