י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בוידאו

הרב אלבז זעק בבית הכנסת 'היזדים': "לא תכבו את אורו של מרן"

בעצרת שנערכה במוצאי שבת בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, נשא דברים הגאון רבי ראובן אלבז חבר מועצת חכמי התורה ומגדולי מחזירי התשובה ועורר את הציבור על כבודו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל "לפני פטירתו מרן הכתיר את ממשיך דרכו מרן הכהן הגדול" • כל הפרטים

הרב אלבז זעק בבית הכנסת 'היזדים': "לא תכבו את אורו של מרן"
העצרת אתמול בבית הכנסת היזדים בירושלים צילום: באדיבות המצלם

המונים התאספו אתמול (מוצאי שבת) בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים לאחר שיעורו השבועי של הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף לעצרת תמיכה בש"ס, בראשות חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי  ראובן אלבז, הגאון רבי בן ציון מוצפי, הגאון המקובל רבי בניהו שמואלי והשר אריה דרעי. 

דברים חריפים נשא הגר"ר אלבז שזעק מקירות ליבו, "זה כואב להם שאומרים שמרן הקים את תנועת ש"ס אז עושים ליצנות, אבל לא יעזור לכם, מרן חי וקיים הוא מסר נפש למען התנועה, לא תכבו את אורו של מרן. ולפני פטירתו מרן הכתיר את ממשיך דרכו מרן הכהן הגדול".

הגרב"צ מוצפי נשא דברים ואמר: "משמים שלחו לנו מתנה לדור את רבי אריה דרעי, אנשים לא יודעים כמה הוא עושה יומם ולילה במסירות נפש. אל תטוש תורת אמך. אסור לנו לסמוך על שולחנם של אחרים".

יו"ר ש"ס השר דרעי דיבר מנהמת ליבו ואמר "האדישות היא הסכנה הגדולה. אנחנו רואים את הסקרים האחרונים והמצב לא טוב. כל המפעל הקדוש שמרן הקים בסכנה. כולם בטוחים שהכל טוב, הייתי שמח להגיד שאנחנו חזקים. תתעוררו. מי ייקח אחריות? מישהו ידאג לנו?"

היזדים עצרת ש"ס הרב ראובן אלבז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד