ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ

מעשה חמור • הילד שאל את תוקפו: "מה אתה עושה?"

צעיר בן 27 הואשם כי ביצע מעשה חמור בילד בן 11 בעת שזה הגיע לשחות בבריכה | הילד נבהל מהמעשה החמור, ובתגובה שאל את הנאשם "מה אתה עושה?"

מעשה חמור • הילד שאל את תוקפו: "מה אתה עושה?"
ילד שוחה בבריכה צילום: pixabay

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: ביום שישי האחרון, הוגש כתב אישום בבית משפט השלום נגד צעיר בן 27, שביצע מעשה חמור ואסור בילד בן 11 בעת שזה הגיע לשחות בבריכה בשכונת רמות בירושלים.

לפני כחודש, בתאריך ה' אדר, כשבוע לפני פורים, ילד בן 11.5 הגיע יחד עם חברו לבריכת שחייה בשכונת רמות בירושלים. הנאשם, אדם שמוגדר כחרדי, ניגש לילד שעמד בפינת הבריכה ליד סולם היציאה, והחל לשוחח איתו על מקום לימודיו.

תוך כדי שיחת חולין, כך על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שי עציון, סגן בפרקליטות מחוז ירושלים - פלילי, הנאשם נצמד אל המתלונן, הלה החזיק בידיו את מוטות הסולם משני צדי המתלונן באופן שחוסם את דרכו של הילד.

בשלב זה, החל הנאשם לתקוף את הילד, בניגוד לחוק ובניגוד להלכה בתורת ישראל. מכתב האישום שהגיע ל'בחדרי חרדים' עולה כי הילד נבהל מהמעשה החמור, ובתגובה שאל את הנאשם "מה אתה עושה?". הנאשם אמנם הרפה לרגע, אך חזר לסורו מיד.

הילד שהבין כי המעשה שמבצע בו הנאשם הוא אסור, ניסה להיחלץ מהמקום, אך התוקף תפס בידו של הילד בכוח ומשכו אליו, בניגוד לרצונו. בשלב זה הילד אמר לתוקף כי הוא מעוניין ללכת לשחק עם חבריו והנאשם אפשר למתלונן ללכת.

שבוע לאחר מכן, הילד והוריו הגישו תלונה בתחנת המשטרה ונפתחה חקירה שהביאה למעצרו של צעיר חרדי בן 27, מעצרו הוארך וביום שישי האחרון הוגש נגדו כאמור כתב אישום.

היום (ראשון) התקיים דיון בעניינו של הנאשם בבית המשפט, והוחלט לשחררו בתנאים מגבילים הכוללים מעצר בית ותנאים נוספים.

כתב אישום עבירות חמורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד