י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הנהלת לאומית ביקרה אצל רה"ע ביתר עילית

בצל הצמיחה המדהימה של 'לאומית שירותי בריאות' בעיר ביתר עילית, זימן  הרב מאיר רובינשטיין את בכירי המחוז ללשכתו • ראש העיר הודה לנוכחים על תרומתה הגדולה של 'לאומית' בכל נושאי הבריאות והרפואה בעיר ביתר

הנהלת לאומית ביקרה אצל רה"ע ביתר עילית
ראשי לאומית אצל רובינשטיין צילום: יח"צ

מפגש מיוחד התקיים השבוע בלשכתו של ראש העיר ביתר עילית, הרב מאיר רובינשטיין, שזימן ללשכתו את בכירי מחוז ירושלים של 'לאומית שירותי בריאות'. בפגישה השתתפו – לבד מרובינשטיין עצמו – מנהל מחוז ירושלים, עודד ויגריצין, מנהל מחוז יהודה, יאיר רט, גב' ר. קרמר – מנהלת קשרי לקוחות באזור יהודה, והרב אפרים רוזנשטיין – מנהל שיווק חרדי ב'לאומית שירותי בריאות'.

הרקע למפגש: הצמיחה הדרמטית של 'לאומית שירותי בריאות' בעיר ביתר עילית, שבאה לידי ביטוי, בין היתר, במספר העצום של המצטרפים ל'לאומית', בהגדלת ושדרוג השירותים במרכזים הרפואיים של 'לאומית' בעיר, בהגדלת השת"פים והחיבורים עם מוסדות רפואיים שונים ובפעילות קהילתית עניפה, דוגמת ערבי בריאות, הגברת המודעות לסכנות פורים ועוד.

במהלך המפגש שיבח ראש העיר את הפעילות הברוכה של 'לאומית שירותי בריאות' "אני נדהם ומתפעל בכל פעם מחדש מהמהפכה הגדולה של 'לאומית' בעיר והפעולות השונות שלה למען התושבים".

רובינשטיין הדגיש שהחשיבות של 'לאומית' לעיר אינה מסתכמת במרכזים הרפואים המתקדמים, הרופאים המומחים והשירותים השונים שהיא מספקת, אלא גם במה שקשור לפעילות קהילתית בנושא קידום מודעות לעניינים רפואים, שיתופי פעולה עם גופים ומוסדות ציבורים ועוד.

ראשי לאומית אצל ראה"ע רובינשטיין • קרדיט" יח"צ

ראש העיר שמע מהנהלת המחוז על מספר המצטרפים הגדול ל'לאומית' בשנה החולפת ואמר שהדבר מהווה ביטוי לאמון הרב לו זוכה 'לאומית' בקרב תושבי העיר.

בהמשך הפגישה הציגו המשתתפים את התכניות השונות של 'לאומית' לשנה הקרובה, בדגש על התוכניות הנוגעות לעיר ביתר עילית.

ראש העיר האזין בקשב רב לדברים והבטיח לסייע ככל הניתן.

בסיום הפגישה העניקו נציגי 'לאומית' לראש העיר תעודת הוקרה על פועלו ועזרתו למען 'לאומית' לאורך השנים.

'לאומית' ביתר – סיפור הצלחה

כאמור, הפגישה התקיימה על רקע הצמיחה הדרמטית של 'לאומית שירותי בריאות' בעיר ביתר.

במהלך השנה החולפת כבשה 'לאומית' את המקום הראשון בכמות המצטרפים אליה – בכל הריכוזים החרדים, כשבכל מה שקשור לעיר ביתר הופך הנתון לדרמטי בהחלט, עם פער של מאות אחוזים בין לאומית לבין המתחרות.

בסך הכל הצטרפו במהלך השנה האזרחית החולפת ל'לאומית' בביתר עילית 1319 לקוחות חדשים, והם נהנים כעת – בדיוק כמו הלקוחות הוותיקים – מהשירות הרפואי המתקדם והמקצועי ביותר בעיר.

 

 

לאומית ביתר עילית רפואה קופת חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד