ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
קורץ רק לאשכנזים!

כך מנסה סמוטריץ' לקחת קולות חרדיים. צפו

באופן מפתיע, חבר הכנסת סמוטריץ' מפרסם סרטון, בו הוא פונה לחרדים האשכנזים שאינם מתכוונים להצביע "ג" דווקא וקורא להם להצביע עבורו • לדבריו, הוא הוביל את המאבקים למען התורה והשבת • צפו

כך מנסה סמוטריץ' לקחת קולות חרדיים. צפו
חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אם לא די בכך שהמפלגות החרדיות חוששות מפני זליגת קולות חרדיים למפלגות 'הליכוד' ו'זהות של פייגלין, משאבת קולות נוספת החלה ביממה האחרונה, אבל דווקא מהמפלגה האשכנזית שסימנה "ג".

מדובר ביו"ר 'האיחוד הלאומי' חבר הכנסת בצלאל יואל סמוטריץ' אשר בחר לפנות בסרטון מיוחד שפרסם, דווקא לחרדים האשכנזים שאינם מתכוונים להצביע ל'יהדות התורה' מסיבות כל שהן, שיצביעו עבור רשימתו. הוא לא מתייחס כלל למצביעי ש"ס. 

"חבריי בציבור החרדי", פותח סמוטריץ' את דבריו בסרטון "אתם מכירים אותי היטב בארבע השנים האחרונות. ראיתם את החיבור וההערכה הרבה שיש לי אליכם גם משפחתית וגם רעיונית". 

"ראיתם אותי נלחם בשבילכם בעצם בשבילנו, על לימוד התורה, על קדושתה של השבת, על מניעת הפגיעה בחומות הדת ועל קידום הזהות היהודית של מדינת ישראל", את הדברים הוא אומר כשברקע מוצגים צילומי מסך מידיעות שונות שהתפרסמו בכלי התקשורת החרדים והדתיים על אודות פעילותו למען התורה והשבת.

"אז אם מסיבה כל שהיא אתם לא מצביעים "ג", יש לכם בית. יש לכם בית שיש בו תורה ויראת שמים, יחד עם אהבת הארץ וחיזוק ההתיישבות. יש לכם בית שיש לו חיבור להוויה הישראלית עם עבודה ופרנסה אבל מתוך תורה וקדושה", קורץ סמוטריץ'.

הוא מסיים ואומר, "יש לכם מישהו שימשיך להיאבק בנחישות בשבילכם גם בקדנציה הבאה".

בצלאל סמוטריץ בחירות 2019 קולות איחוד מפלגות הימין יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד