ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"למה שנרעה בשדות זרים?"

הגר"ד VS יהדות התורה: "באים כמו קבצנים לבקש הקולות שלנו"

הרב דוד יוסף חבר המועצת במתקפה חריפה כנגד מפלגת האחות האשכנזית: "כל בחירות הם באים כמו קבצנים לבקש הקולות שלנו" • "יש לנו כבוד עצמי! אין לנו רגשתי נחיתות. כל ספרדי שיש לו טיפה כבוד עצמי מצביע אך ורק ש"ס" • צפו בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' 

הגר"ד VS יהדות התורה: "באים כמו קבצנים לבקש הקולות שלנו"
הרב דוד יוסף צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכנס ענק של תנועת ש"ס שהתקיים אתמול (ראשון) בבני ברק ברחובה של עיר, בהשתתפות נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, חברי המועצת ואלפי משתתפים - נשא הגר"ד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה דברים חריפים כלפי אלו המבקשים להצביע עבור מפלגת יהדות התורה.

"רבותיי, אבי מורי היה פוסק הלכות", אמר, "הוא פסק הלכה שחייבים להצביע אך ורק ש"ס ולא לשום מפלגה אחרת! למה להצביע ג'? למה רגשי נחיתות? יש לנו את שלנו! אני קורא לאשכנזים שיודעים את המפעלים הגדולים של תנועת ש"ס – תצביעו ש"ס!".

חבר המועצת הוסיף: "בשנים האחרונות תנועת ש"ס בנתה בתי כנסת ומקוואות ברחבי הארץ ב-700 מליון שקל! רק ש"ס עשתה את הדבר הזה! לתנועת ש"ס יש רשת חינוך נפלאה. יש לנו למעלה מ-200 תלמודי תורה, יש לנו 50,000 תלמידים. למה שנלך לרעות בשדות זרים?".

"למה בכל בחירות הם הולכים כמו קבצנים ומבקשים את הקולות שלנו? מה הם חושבים להם? יש לנו את שלנו. יש לנו כבוד עצמי! אין לנו רגשתי נחיתות. כל ספרדי שיש לו טיפה כבוד עצמי מצביע אך ורק ש"ס. פסק הלכה!".

הגר"ד יוסף הוסיף: "כשאני שומע מה קורה בימים האחרונים, כיצד כל המפעל הגדול של מרן בסכנה אני חרד מאד, אתמול עמדתי על קברו וצעקתי, אבא, אבא, תעזור ותתפלל עלינו. אם הוא היה חי היום היה מתחנן ובוכה שחלילה המפעל הגדול הזה לא יקרוס. לא נשאר הרבה זמן. חייבים לנצל את השעות שנותרו כדי לפעול ולעזור".

הרב דוד יוסף יהדות התורה קולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד