י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

נעצר חשוד בתקיפה אלימה של רופא

רופא בכיר בחדר המיון הותקף באופן ברוטאלי על ידי אחד המטופלים, תושב ירכא בן 43, שהתלונן על כך שאינו מקבל טיפול | הרופא המותקף, שמצבו קל מאוד, קיבל טיפול במיון

נעצר חשוד בתקיפה אלימה של רופא
בית חולים. אילוסטרציה צילום: unsplash

מקרה חמור של תקיפת צוות רפואי ע"י מטופל אירע היום במרכז הרפואי לגליל: תושב ירכא בן 43 נעצר על ידי המשטרה בחשד שתקף באלימות רופא בבית חולים.

בשעת בוקר (שני) הותקף רופא בכיר בחדר המיון על ידי אחד המטופלים, תושב ירכא בן 43, שהתלונן על כך שאינו מקבל טיפול. לאחר מכן ניסה המטופל לתקוף רופא נוסף, במהלך ניסיון ההשתלטות עליו. צוות המאבטחים ושוטר המוצב דרך קבע במרכז הרפואי השתלטו על התוקף, שהועבר לחקירה בתחנת משטרת נהריה. הרופא המותקף, שמצבו קל מאוד, קיבל טיפול במיון.

יצוין כי רק לפני כחודש וחצי הותקפו שלושה מאבטחים במרכז הרפואי על ידי שלושה צעירים תושבי האזור, שהתבשרו כי אחת מבנות משפחתם מתה במרכז הרפואי. המתפרעים היכו את המאבטחים, שנזקקו לטיפול רפואי.

רופא הבכיר שהותקף סיפר "הגבר הגיע אלינו בצעקות ובקללות, תוך שהוא טוען כי אינו מבין למה הוא לא מקבל טיפול. כשניסיתי להסביר לו שעליו לגשת ל'מיון מהלכים', הוא החל לפתע לתקוף אותי בראשי ובאיברים נוספים בגופי. למזלי, הפגיעה לא הייתה חמורה, אך מיותר לציין שהתחושה הייתה מפחידה ולא נעימה".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום אמר "יש לנו אפס סובלנות כלפי כל מי שנוהג באלימות נגד הצוות הרפואי. אנו נפעל בכל המישורים, גם במקרה הנוכחי וגם בהמשך, כדי למנוע ולעקור משורש את התופעה הזו. אין לנו ספק שהמשטרה תטפל ביד קשה בכל מקרה אלימות כלפי הצוות הרפואי".

נהריה תקיפת צוות רפואי מעצר חשוד בית החולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד