ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

"נעשה מאמץ להסתיר את הדעות של אנשי זהות"

בן גביר עונה לפייגלין: "ביקשת להתעלם מספינים של הרגע האחרון, אבל אי אפשר להתעלם מהדעות העקביות של חברי מפלגתך"

"נעשה מאמץ להסתיר את הדעות של אנשי זהות"
משה פייגלין בכנס זהות צילום: פלש 90

מועמד איחוד מפלגות הימין איתמר בן גביר מגיב היום לקריאה שפרסם יו"ר מפלגת זהות משה פייגלין לתומכיו. פייגלין כתב מוקדם יותר היום כי: "הבקשה שלי אליכם. שהבנתם את השינוי האפשרי, אל תכנעו לספינים של הרגע האחרון".

בן גביר השיב לפייגלין: "הספין המרכזי כאן הוא של פייגלין שמוכר לכל אחד את מה שהוא רוצה לשמוע. בעלונים בבתי הכנסת הוא מציג את זהות כמפלגת ימין, ובתקשורת הכללית הוא קורץ לפעילי מרץ".

בו גביר מוסיף: "קשה להתעלם מהדעות העקביות של חברי מפלגת זהות שנעשה מאמץ רב להסתיר אותן במשך כל הקמפיין. כך לדוגמא רונית דרור שהצביעה כל חייה למפלגת העבודה שכתבה בעבר כי נתניהו ואשתו הם 'זוג משוגעים' ובדף הפייסבוק שלה התבטאויות רבות התומכות בארגוני שמאל קיצוני ובתכנית השלום עם הפלסטינית".

בן גביר ממשיך: "כדאי להזכיר גם את חבר רשימת זהות רון צפריר, גם הוא ממפלגת העבודה שכתב בשעתו על מתווה עמונה כי ממשלת ישראל קיימה 21 ישיבות על עמונה וישיבה אחת בלבד על דו"ח העוני והעבירה 130 מיליון שקלים למתווה עמונה "על חשבון" 161 מיליון שקלים בתקציבי הבריאות החינוך והרווחה. צפריר גם כתב שהוא מרגיש שהוא מאבד את זכויותיו "במדינת הימין הדורסני" ולטענתו הימין והדתיים גונבים את הקופה הציבורית".

בן גביר סיים בקריאה למצביעי זהות לחשוב פעם נוספת על השלכת תמיכתם במפלגת זהות: "מי ערב לנו שחברי רשימת זהות יעמדו לימין ההתיישבות ביום שאחרי הבחירות? למה שיוצאי מפלגת העבודה יתהפכו לפתע ויצביעו נגד התכנית של טראמפ?".

איתמר בן גביר משה פייגלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד