ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
צפו בוידאו

נשיא המועצת: "מסכן מי שהולך אחרי האינטרס שלו'"

נשיא המועצת נשא דברים חריפים והתייחס לפלישה של יהדות התורה לקולות הספרדים: "צלצלתי לרב קוק מטבריה, הוא אומר לי, אתה לא יודע כמה כפו עלי להגיד שהרב אומר. הם לקחו את הרב, והרב מישהו שאל אותו בפירוש ספרדי במי לבחור, אמר לו בש"ס, אשכנזי בגימל"

נשיא המועצת: "מסכן מי שהולך אחרי האינטרס שלו'"
חכם שלום כהן אמש בכינוס ש"ס בבני ברק צילום: יעקב כהן

בכינוס הגדול של תנועת ש"ס שנערך אתמול (ראשון) בבני ברק, נשא ראש הישיבה הגר"ש כהן נשיא מועצת חכמי התורה דברים חריפים בנושא ההצבעה למפלגות אחרות. 

"איך אדם יכול לומר, זה אמר כך ורבי אמר כך והכל שקר! אנשים חיים בשקר הזה", אמר הגר"ש וסיפר, "צלצלתי לרב קוק מטבריה, הוא אומר לי, אתה לא יודע כמה כפו עלי להגיד שהרב אומר. הם לקחו את הרב, והרב מישהו שאל אותו בפירוש ספרדי במי לבחור, אמר לו בש"ס, אשכנזי בגימל, וכולם אמרו שם, איפה שלקחו אותו ואמרו שהוא אמר שיבחרו ג', איך יכול להיות שקרנים כאלה. ריבונו של עולם".

"וגם ראיתי בכניסה לבני ברק תמונות לבחור ג'. למה זה? מה חסר לך? למה ש"ס מפסידה אותך? מה אתה רוצה כבוד? מסכן מי שהולך אחרי האינטרס שלו".

"כמה שירדפו אותנו אנחנו מצליחים ועולים, בבחירות של העיריות עלה המספר יותר ובעזרת ה', הלוואי שגם ג' ירוויחו מהאשכנזים שלהם, ביחד נהיה גיליון הש"ס. אבל זה רק גליון הש"ס, מסכנים אלה שרוצים לעשות במקום הש"ס רק ג'.

נשיא המועצת סיים: "רבותיי, הקב"ה מחכה לנו שנעשה לכבודו יתברך, לא לכבודנו, שיתגדל בו בעולם. מי שכואב לו צערו של הקב"ה שיעשה מה שיכול, לא רק שהוא יצביע ש"ס אלא יעשה עוד יותר. איך אפשר לוותר על הזכויות האלו שהקב"ה מחכה להם. הקב"ה מצטער אם השבת לא תהיה, אם הכשרות לא תהיה. אם יהיה גיוס. מה יישאר מכל זה?".

חכם שלום כהן ש"ס בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד