י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
למי אתם מאמינים

סמוטריץ' הוקלט - נתניהו מכחיש - גנץ תוקף

הקלטה מכנס פעילים בו נאם יו"ר 'האיחוד הלאומי' סמוטריץ' מעורר סערה. הוא נשמע טוען כי קיבל הבטחה לתיקי החינוך והמשפטים • בליכוד פרסמו הכחשה • גנץ תקף בחריפות חסרת תקדים: "כל אזרח ישראלי ישאל את עצמו אם הוא מוכן שחינוך ילדיו יופקד בידי כהניסטים גזענים" • ומהי תגובת סמוטריץ' עצמו

סמוטריץ' הוקלט - נתניהו מכחיש - גנץ תוקף
גנץ/סמוטריץ'/נתניהו צילום: יונתן זינדל/תומר נויברג, פלאש 90

האם סמוטריץ' כבר סגר על תיקים עם נתניהו? על פי הקלטה שנחשפה במהדורה המרכזית של 'חדשות 12', נשמע סמוטריץ' אומר בכנס פעילים סגור: "למרות הכחשות נתניהו יש לנו סיכום על תיקי החינוך והמשפטים".

את ההקלטה חשפה הכתבת הפוליטית דפנה ליאל ובהקלטה נשמע יו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל סמוטריץ' אומר את הדברים הבאים: "חברים, אני לא חושב שאני מחדש לכם משהו, זה כבר התפרסם יותר מפעם אחת,
היו לנו סיכומים מאוד ברורים עם נתניהו, שני תיקים בכירים. לכולם ברור שהכוונה להשאיר בידיים שלנו את החינוך והמשפטים".

סמוטריץ' מוסיף ואומר לפעילים: "זה גם לא, לא דרישה מוגזמת, זה שני תיקים שהיו שלנו, אני מזכיר, זה לא נפתלי בנט קיבל אותם באופן אישי, תיקים שהיו שלנו, נשארים שלנו, זה הסיכום, אני מציע לא להיבהל מההכחשות של נתניהו, כל אחד ושיקולי הקמפיין שלו, זה בסדר גמור", הרגיע סמוטריץ' את הפעילים.

חבר הכנסת הגיב לפרסום דבריו בערוץ 12' ואמר, "הדברים נאמרו בשיחה פרטית שקיימתי עם פעילים. אחד מהם היה ככל הנראה שתול של השמאל שלא בוחל בשום שיטה כדי להפיל את שלטון הימין ולפגוע בציונות הדתית".

מ'הליכוד' מסרו בתגובה: "זהו שקר מוחלט, תיק החינוך יישאר בידי הליכוד".

יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ הגיב להקלטה והזהיר: "קלטות סמוטריץ מזעזעות ומסוכנות. ישאל את עצמו כל אזרח ישראלי אם הוא מוכן שחינוך ילדיו יופקד בידי כהניסטים גזענים המובילים אג'נדה של שנאה פנימית".

עוד הוסיף המועמד לראשות הממשלה, "ההודאה של סמוטריץ׳ על עסקה סודית עם נתניהו לקבל את משרדי החינוך, המשפטים ובטחון הפנים היא איום ישיר על המשטר הדמוקרטי, ומביאה אותנו לפתחו של עידן חשוך ומסוכן.
מי שמצביע לנתניהו מצביע למעשה לסמוטריץ ובן גביר. רק הצבעה לכחול לבן בראשות בני גנץ תעצור את ההידרדרות המסוכנת הזו".

 

בצלאל סמוטריץ הקלטה ערוץ 12 בני גנץ הליכוד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד