י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
בהוראת שר התורה

ראש הישיבה נחת בישראל להצביע בבחירות

ככל אשר יורוך ללא פשרות: הגאון רבי שלום בער סורוצקין ומנכ"ל רשת הישיבות הגדולה בתבל, נחתו הבוקר מטיסה בלונדון בכדי להצביע בבחירות - לאחר מכן ימשיכו במסעם לארה"ב 

ראש הישיבה נחת בישראל להצביע בבחירות
הגרש"ב סורוצקין והמנכ"ל הבוקר בנתב"ג צילום: בחדרי חרדים

הבחירות לכנסת ה-21 וחשיבות ההצבעה: הגאון רבי שלום בער סורוצקין ראש ישיבת 'עטרת שלמה' נחת הבוקר (שלישי) בישראל מביקור בממלכה הבריטית, שם הוא שוהה לצורך גיוס כספים לטובת הישיבה וזאת בכדי להצביע בבחירות. 

הגרש"ב סורוצקין שלמרות קמפיין ההתרמה ההמוני של 'עטרת שלמה', שנחל הצלחה לפני מספר חודשים ובזכותו שולמו משכורות האברכים ממשיך בגיוס הכספים להחזקת הישיבה הגדולה על מאות בחוריה ואלפי אברכיה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי קודם ההמראה לאירופה, התייעץ הגרש"ב עם נשיא הישיבה שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שהורה לו לטוס אך שיראה שיוכל לחזור לארץ להצביע, הגרש"ב שתכנן את הביקור בלונדון כבר חודשים קודם, קבע טיסה חדשה באמצע הביקור לכמה שעות בכדי לקיים בארץ את מצוות 'ועשית כלל אשר יורוך'. 

הבוקר בשעה 6:15 כאמור הוא נחת בנתב"ג יחד עם מנכ"ל הישיבה הרב יהודה סרברניק מטיסה מלונדון ויקיים את ההצבעה בבית שמש, עיר מגוריו. מיד לאחר מכן ישוב לנתב"ג לטיסת אל על בשעה 10:30 שתמריא לניו יורק להמשך גיוס הכספים לטובת 'עטרת שלמה'.   

הרב שלום בער סורוצקין בחירות הרב חיים קנייבסקי טיסה הצבעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד