י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ברגע האמת

חשש: כך שותה פייגלין קולות חרדיים רבים

במפלגות החרדיות חוששים ואולי בצדק מפני זליגת קולות לשתי מפלגות ימין עיקריות, הליכוד וזהות של פייגלין • נתניהו זועק כי שלטון הימין בסכנה וחרדים רבים מתפתים ומתכוונים להציל אותו • פייגלין לעומתו, מוכר הבטחות בנושא הגיוס והחינוך

חשש: כך שותה פייגלין קולות חרדיים רבים
משה פייגלין בסיור שוק לפני הבחירות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בזמן שבשעה זו נפתחות הקלפיות ברחבי הארץ, במפלגות החרדיות מביעים חשש ממשי מכניסתו של משה פייגלין לכנסת, מי שאף עלול להכריע את זהות ראש הממשלה ואת סגנון הממשלה הבאה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גם בשעה זו נעשים מאמצים מצידם של אנשי מפלגת 'זהות' לשתות קולות חרדיים, כאשר הם פונים במסרים טלפוניים לבני הציבור החרדי באמצעות מוקד הודעות מיוחד.

בהודעה הקולית נאמר, "זהות יוזמים צבא מקצועי וביטול גיוס החובה מה שיביא לסוף רדיפת החרדים בנושאים אלו".

במפלגה מתחייבים גם כן כי "מפלגת זהות מבטיחה את יישום שיטת השוברים אשר יאפשר את המשך החינוך על טהרת הקודש ללא התערבות המדינה".

אמש (שני) דיווח עקיבא וייס ב'כאן11', כי המפלגות החרדיות ומפלגתו של כחלון 'כולנו' סגרו 'דיל' פוליטי במסגרתו השניים יטילו ווטו על מינויו של פייגלין לשר האוצר, מהלך שעשוי לטרוף את הקלפים ואף לעכב יותר מהצפוי את הקמת הממשלה הבאה.

בתוך כך, ראש הממשלה ויו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו, העומד לבחירה מחדש, קיים אמש שיחות המרצה לשרים וחברי הכנסת בתנועתו ואמר להם: "פייגלין אומר הערב שהשיחה הראשונה שלו תהיה למפלגה הגדולה ביותר. זה אומר שוב שאין לנו 61 ממליצים. אנחנו חייבים להיות המפלגה הגדולה ביותר וכרגע אנחנו פחות 4 מנדטים מלפיד וגנץ".

הוא הוסיף, "חייבים להוציא את כולם לקלפי אחרת מקבלים את לפיד כראש ממשלת שמאל. תרימו טלפונים לאנשים. אנשים חושבים שאנחנו הולכים לנצח ולכן הם לא באים להצביע. תעירו אותם בכל מקום ותגידו להם להביא את המשפחה והחברים ולצאת להצביע. המשימה שלנו היא לצמצם את הפער כמה שיותר מהר", כך נשמעת הפאניקה מפי נתניהו.

משה פייגלין בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד