י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"שלום, מדברת קולדצקי"

בת הגר"ח בהקלטה לנשות ישראל בשם אביה

הרבנית לאה קולדצקי ממשיכה של אמה הרבנית בת שבע קנייבסקי ע"ה ובתו של שר התורה בהקלטה נדירה להצביע בבחירות כמה שיותר מהר. האזינו 

בת הגר"ח בהקלטה לנשות ישראל בשם אביה
הגר"ח קנייבסקי בקלפי צילום: דוד זר

הרבנית לאה קולדצקי בתו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי שלפתחה מגיעות אלפי נשים מידי שבוע יוצאת בהקלטה נדירה לפעול ולהצביע בבחירות.

"נשים ובנות יקרות, מדברת קולדצקי, הבת של הרב קנייבסקי, בשם אבי מורי הוא ביקש ממני שאני יתקשר לכל הנשים והבנות, שכולם ילכו להצביע כמה שיותר מהר, כולם יצביעו ג', כל מי שמצביעה היא מקדשת שם שמים וכל מי שלא מצביעה מחללת שם שמים. ממש, או קידוש השם או חילול השם בכמה דקות של מצווה ואנחנו פה בבני ברק ובהרבה מקומות קשה לנו לקדש שם שמים, אין לנו כל כך הרבה זכויות לקדש שם שמים, במקומות חילונייים וכל מיני מקומות כאלה כשבת ישראל הולכת בצניעות, כל דבר היא מקדשת שם שמים, אבל בערים הקדושות שאנחנו גרות בהם, לקדש שם שמים זו מצווה קצת נדירה, אז לכן כל אחת יכולה בדקה אחת, בכמה דקות של הליכה".

"הרב קנייבסקי הלך מיד אחרי ותיקין, ברוך השם גם אני השתדלתי ללכת מוקדם להצביע שכל אחת לא רק שהיא תצביע אלא גם תשפיע על שכנות דודות חברות הורים, אולי לשמור על הילדים של השכנה שתוכל להצביע כל קול זה ממש קידוש השם. יהי רצון שיהיה היום קידוש השם גדול בעזרת השם ארץ ישראל תהיה קדושה וטהורה, שיהיה בשורות טובות ופסח כשר ושמח. כל טוב".

הרבנית קולדצקי הגר''ח קנייבסקי הקלטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד