י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ביום שלמחרת

נפתלי בנט: "החיילים יחליטו איפה אמשיך"

יושב ראש 'הימין החדש', שר החינוך נפתלי בנט שרושם כשלון במערכת הבחירות החולפת, ממתין במתח לספירת קולות החיילים שיכריעו את עתידו הפוליטי 

נפתלי בנט: "החיילים יחליטו איפה אמשיך"
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

‏שעות ספורות לאחר שהבין כי הפסיד בבחירות שנערכו אתמול, וגם אם בסופו של דבר יעבור את אחוז החסימה בזכות קולות החיילים, כמות המנדטים שלו דלה, יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט התייצב הבוקר (רביעי) מול המצלמות ביציאה מביתו ברעננה והעביר מסר של אופטימיות זהירה.

"כל חיי נתתי את כל שיכולתי למען העם הטוב הזה", אמר בנט והוסיף, ‏"תמיד הייתי חייל של המדינה. ‏כלוחם בסיירת מטכ״ל, כיזם הייטק, כשר חינוך של ישראל ובקבינט צוק איתן".

‏שר החינוך השליך את יהבו בקולות חיילי צה"ל, שם זכה בעבר לתמיכה גדולה. "עכשיו החיילים יחליטו איפה אמשיך להילחם בשבילם. אני מאמין בנצח ישראל ולעולם לא אפסיק לתת לה הכל", אמר נפתלי בנט.

אמש, עם פרסום תוצאות המדגמים נכנס השר בנט יחד עם שותפתו לדרך הפוליטית השרה שקד למטה הבחירות בעיר בני-ברק, ומבע פניו הסגיר את אכזבתו הרבה מהתוצאות. לפעילים שהתגודדו בחדר הקטן בפנים כבויות השמיע אמירות דומות.

ביום שאחרי גוברת הביקורת בעיקר בציונות הדתית כלפי נפתלי בנט על המהלך הפוליטי שביצע, במטרה להתייצב כאלטרנטיבה שלטונית ביום שאחרי נתניהו, מהלך שנחל כשלון.

נפתלי בנט איילת שקד מפלגת הימין החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד