י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רשת Yellow משיקה את Y Coffee Capsules קפסולות תואמות נספרסו אשר ימכרו בכל החנויות

לאחר עשור של פעילות ענפה במכירות קפהTo-Go  וקפסולות למכונות ביתיות, משיקה YELLOW קולקציית קפסולות מתוצרת בית קלייה איטלקי איכותי • הקפסולות החדשות מתאימות למכונות נספרסו ולמכונות של א מודו מיו (לוואצה)

רשת Yellow משיקה את Y Coffee Capsules קפסולות תואמות נספרסו אשר ימכרו בכל החנויות
תחנות פז צילום: יח"צ

Yellow, רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל מקבוצת "פז", מחזקת את אחיזתה בענף הקפה ומרחיבה את התחרות בתחום הקפסולות למכונות ביתיות מסוג נספרסו.

הרשת תציע קולקציית קפסולות קפה איטלקי משובח תחת השם Y Coffee Capsuls. כבר היום נמכרות ברשת Yellow כחצי מיליון כוסות קפה To-Go  מדי חודש ומיליוני קפסולות לשימוש בייתי. מטרת מהלך השקת הקפסולות תואמות נספרסו היא להרחיב משמעותית את פלח השוק הרלבנטי, תוך הצעת ערך משמעותית לצרכן של קפה איטלקי איכותי במחיר תחרותי ונגיש לקנייה "על הדרך" 24/7.  הקפסולות החדשות מיוצרות עבור yellow במפעל מוביל באיטליה שנבחר אחרי מחקר וחיפוש מעמיק שכלל בדיקת פרמטרים רבים כמו טמפרטורת קלייה, סוג פולים, מידת טחינה ואף סוג אריזה לשמירה על הטריות.

על פי מחקר שבוצע עבור רשת yellow נמצא כי 72% מצרכני הקפה משתמשים במכונות הביתיות שברשותם יותר מפעם ביום ולמעלה מ-50% רוכשים קפסולות בתדירות חודשית. לאור כך ונוכח הגידול בקטגוריה החליטה הרשת להרחיב את הפעילות ולהציע אלטרנטיבה איכותית, זמינה ומשתלמת לקהל הצרכנים שלה.

יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז מסביר: "רשת yellow היא שחקן משמעותי מאוד בתחום הקפה לבית ועל הדרך. מטרתנו לתת מענה זמין ונגיש ללקוחות 24/7 ולכן החלטנו גם להרחיב את הפעילות הקיימת בקפה בקטגוריה צומחת של קפסולות תחליפי נספרסו ולהציע מוצר בסטנדרט גבוה ובמחיר אטרקטיבי. Y Coffe Capsuls  הוא מותג שפותח לאחר מחשבה רבה ובסטנדרט גבוה של איכות וכעת, אחרי חודשים רבים של פיתוח אנחנו גאים להציג לצרכנים אופציה חדשה, משתלמת עם זמינות שאין לה תחרות".

הקולקצייה החדשה של Y Coffe Capsuls תכלול 5 טעמים התואמים למכונות נספרסו ו- 4 טעמים התואמים למכונות א מודו מיו (לוואצה) בדרגות חוזק שונות.

  • הקפסולות החדשות תואמות נספרסו ימכרו במארזים של 10 קפסולות במחיר 17.5 ₪ למארז וכמו גם מבצע של ארבעה מארזים, של 10 קפסולות כ"א, במחיר של 56 ₪.
  • הקפסולות החדשות תואמות א-מודו מיו (לוואצה) ימכרו במארזים של 16 קפסולות במחיר 28 ₪ למארז וכמו גם מבצע של ארבעה מארזים, של 16 קפסולות כ"א, במחיר של 90 ₪.
פז Yellow קפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד