ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מגמה בתאוצה: תלפיות הופכת למעוז האירועים החרדי של ירושלים

החל מל"ג בעומר גם אולם האירועים הגדול ביותר בעיר "פביליון מהדרין" יפעל בשתוף הכשרויות המובילות בד"ץ העדה החרדית, הגר"א רובין, ובד"ץ 'יורה דעה' של הגר"ש מחפוד • מהפכה של שמחה

מגמה בתאוצה: תלפיות הופכת למעוז האירועים החרדי של ירושלים
אולם האירועים פביליון צילום: יח"צ

זה היה עניין רק של זמן. כמות האירועים הגדולה המתקיימת בבירה מדי ערב לצד הדרישה לרמת אירועים גבוהה הובילו צמד יזמים מוכר מתחום האירועים להפוך את שכונת תלפיות למוקד מרכזי של שמחות. דוד רוטמן וחיים המדינגר, מי שהחלו את דרכם בתחום עריכת האירועים במגזר החרדי לפני כחמש עשרה והמשיכו בהפעלת מתחמי האירועים בגבעת שאול, בית-שמש וביתר עילית, יחלו להפעיל החל מל"ג בעומר את גולת הכותרת של אירועי היוקרה – מתחם "פביליון מהדרין" ברחוב האומן 14 בירושלים.

"מצוקת החניה באולמות של בית וגן, העומסים הכבדים והצפיפות בגבעת שאול, והמחירים המופרזים של המלונות בעיר חייבו אותנו לייצר מענה הולם לציבור החרדי והדתי שמבקש לקיים שמחות בפאר והדר מבלי לוותר על רמת כשרות גבוהה".

בשונה מכל אולמות האירועים בירושלים, מעבר לגודל העצום, המדשאות והיוקרה הנשקפת מכל פינה באולם, הרי ש"פביליון מהדרין" מאכלס כמות עצומה של חניות ללא מצוקת מקום כפי שקורה נכון להיות באולמות בירושלים, והתחבורה הציבורית לאולם אף היא נוחה והופכת אותו לנגיש ונח לציבור (הקווים המגיעים לאולם הם 5, 10, 13, 15, 34) 

האולם ששירת עד היום מגוון ציבורים בעיר והציב רף קולינרי גבוה ימשיך במסורת זו תוך ההתאמות הנדרשות לציבור החרדי.

האולם מאכלס 1,800 איש וניתן בנקל לפצל אותו ולקיים בו זמנית שני אירועים ללא כל הפרעה ונגיעה של האחד בשני. הוא מותאם לבריתות, בר מצוות, אירוסין, שבע ברכות, כנסים, וכמובן חתונות יוקרה החל מ-100 משתתפים ועד 1,800 כאמור. לאולם לובי מפואר המשמש כמבואה ומעין אולם כינוס ראשוני.

הוא מאפשר מגוון פעילויות בטרם יתחיל האירוע כגון תפילות או הצבת בר פתיחה. האפשרויות להרכבת תפריטים רבות, וניתן להתאימם לתקציב ולסגנון. אין פרט עליו לא חשבו באבזור האולם והוא כולל מערכת תאורה ומערכת הגברה מקצועית מובנית.

"פביליון מהדרין" יפעל בשתוף הכשרויות המובילות בד"ץ העדה החרדית, הגר"א רובין, ובד"ץ 'יורה דעה' של הגר"ש מחפוד. כניסתו של "פביליון מהדרין" לשוק החתונות במגזר החרדי משנה את כללי המשחק ומציב סטנדרטים חדשים. או כמו שאומרים בעלי האולם "הולך להיות פה שמח".

אולם אירועים תלפיות פביליון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד