י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הפארסה שלא נגמרת

בנט ויהדוה"ת בפנייה: לא לפרסם התוצאות

יהדות התורה פנתה בדחיפות ליו"ר ועדת הבחירות ודורשת ש"לא לפרסם את תוצאות הבחירות עד בדיקת הנתונים לעומק" • גם ב'ימין החדש' לא אמרו נואש: "התקבלו במטה המפלגה כ-1,000 פניות על תקלות וכשלים"  

בנט ויהדוה"ת בפנייה: לא לפרסם התוצאות
ליצמן ובנט כשרים בממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, פלאש 90

סיעת 'יהדות התורה' פנתה הערב (חמישי) בדחיפות ליו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר בדרישה לדחות את פרסום התוצאות הסופי עד לבדיקת הנתונים לעומק.

לטענת חברי ועדת הבחירות של המפלגה, בחמש קלפיות באזורים חרדים מובהקים הוקלדו בטעות נתוני ההצבעה של מפלגות אחרות על חשבונה של 'יהדות התורה'. בנוסף, ישנם אי התאמות בין התוצאות בקלפיות לבין הנתונים שהזינה ועדת הבחירות.

"במידה והבקשה לא תתקבל 'יהדות התורה' תנקוט בכל הצעדים המשפטיים האפשריים על מנת לתקן את הדרוש תיקון", נמסר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי סגן השר מאיר פרוש הוזעק לוועדת הבחירות בכנסת כבא כוח הסיעה בנושא ספירת הקולות וההחלטה הצפויה של השופט מלצר.

בנט לא מתייאש 

גם יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט שחווה ימים קשים ביותר, לא מרים ידיים וממשיך להיאבק על האפשרות שבכל זאת ישרת את בוחריו בכנסת הבאה.

מפלגתו פנתה גם היא בדרישה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, שלא לפרסם הלילה בחצות את תוצאות ספירת קולות החיילים והמעטפות הכפולות.

זאת לאחר שלאורך היום התקבלו במטה המפלגה כ-1,000 פניות על תקלות וכשלים בהליכי ההצבעה בבחירות, הן בקלפיות ברחבי הארץ והן בקולות החיילים.

"יש כאן אי סדרים במימדי ענק, נילחם עד הקול האחרון", נמסר מהמפלגה.

בשעות הצהריים פרסם השופט מלצר הודעה בה נכתב, "אני שמח לבשר לציבור כי ועדת הבחירות המרכזית נערכת לפרסום תוצאות הבחירות, עד חצות. בתוצאות עדיין יכולים לחול שינויים מסויימים בעקבות הליכי בקרה שגרתיים ונוספים הננקטים על ידינו".

אולם כעת כאמור שתי סיעות מנסות למנוע זאת ממנו בטענה לאי תוצאות אמת.

 

 

בחירות לכנסת יהדות התורה חנן מלצר ועדת הבחירות המרכזית מפלגת הימין החדש נפתלי בנט זיופים בבחירות קלפיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד