ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הלם בשכונה החרדית

הנער החרדי נכנס למתקן ומצא את מותו

בשכונת הר נוף בירושלים, מנסים לעכל את מותו של נער במתקן איסוף בגדים והחקירה סביב סיבת פטירתו מעלה שאלות רבות על האופן שבו נגרם מותו הטראגי

הנער החרדי נכנס למתקן ומצא את מותו
זירת האירוע צילום: באדיבות המצלם

נמשכת החקירה לבירור נסיבות מותו של נער חרדי בן 14 שאותר הלילה ללא רוח חיים, ברחוב אגסי שבשכונת הר נוף בירושלים.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', עולה כי הנער נמצא בתוך מתקן ברזל לאיסוף בגדים, הדומה למתקני גניזה. כחצי שעה לאחר חצות הלילה, הגיעה האחראית על גמ"ח הבגדים לרוקן את המתקן - ונחרדה לגלות נער.

צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום בעקבות קריאתה, איתרו את הנער בן ה-14 שוכב בתוך מתקן הברזל, בין הבגדים הרבים, כשהוא ללא דופק וללא נשימה - ועל פניו ניכר מאמץ גדול של נשימה בטרם איבד את הכרתו.

קודם לדיווח של האחראית על הגמ"ח בגדים, דווח למשטרה על נער בן 14 שנעדר מאז שעות אחר הצהרים. השוטרים שקיבלו את הדיווח על הנער שנמצא במתקן הבגדים, בדקו מיד את הקשר בין שני המקרים והבינו כי מדובר באותו נער.

לאחר שצוותי מז"פ של המשטרה סיימו את עבודתם בזירה, מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת והמנוח הועבר למכון לרפואה משפטית באבו כביר, שם נערכה לו בדיקת CT.

טרם ברור מה גרם למותו, אך על פי החשד, השילוב של כניסתו למקום צר עם פתח אוויר קטן, שהותו במתקן ובו שקיות רבות, ואולי גם שקיות שהוכנסו למתקן לאחר כניסתו, גרמו למותו.

הר נוף בגדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד