י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הודפים הביקורת

ועדת הבחירות נגד בנט ושקד: "מצג שווא"

לאחר שבימין החדש טענו כי עדיין ישנם סיכויים שיעברו את אחוז החסימה ויבדקו "אם נפלו טעויות או אי סדרים", בכדי לנסות להכניס את הרשימה לכנסת - ועדת הבחירות תוקפת את הטענה נגדה

ועדת הבחירות נגד בנט ושקד: "מצג שווא"
מלצר צילום: יונתן זינדל / פלאש 90

לאחר שבימין החדש טענו כי עדיין ישנם סיכויים שיעברו את אחוז החסימה ויבדקו "אם נפלו טעויות או אי סדרים" בכדי לנסות להכניס את הרשימה לכנסת - ועדת הבחירות תוקפת את הטענה נגדה.

בהודעה ששיגרה הבוקר (ראשון) הוועדה המרכזית לבחירות נמסר כי "היא רואה בחומרה רבה את הפצת מצג השווא על ידי הימין החדש, לפיו היו אי סדרים בספירת הקולות במעטפות הכפולות".

דובר הוועדה מסר עוד כי "החל מיום רביעי, ה- 10.4.19, מיד לאחר יום הבחירות החלו הנציגים הבכירים ביותר בימין החדש לעמוד בקשר עם בכירים בוועדת הבחירות המרכזית לצורך בירור טענותיהם".

לדבריו: "יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, המשנה לנשיא בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר, התיר באופן חריג ולפנים משורת הדין, לנציגי הימין החדש לעיין בחומרים מהקלפיות המיוחדות".

"זאת ועוד, כל פניה של נציגי הימין החדש, בכל אמצעי שהוא, נבדקה מייד עם קבלתה ומבלי להידרש לפורמליסטיקה וטפסים".

"לנוכח כל זאת", נמסר, "הועדה רואה בחומרה רבה את הפצת מצג השווא על ידי הימין החדש, לפיו היו אי סדרים בספירת הקולות המיוחדים, ואת אי ההכרה בניסיונותיה של הוועדה להעמיד לרשותם את המידע הנדרש".

נפתלי בנט ועדת הבחירות חנן מלצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד