ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

חדש בים המלח: קניון ללא מע"מ לכולם

לראשונה בישראל (מחוץ לאילת) קניון ללא מע"מ לכולם • גם למיליוני התיירים המבקרים בים המלח ועכשיו גם לנופשים הישראלים • תיירי החוץ יזכו מעתה גם להנחת מע"מ • מוזמנים להתרשם ולבקר - ההסעות לקניון בחינם ממלונות ים המלח

חדש בים המלח: קניון ללא מע"מ לכולם
קניון ים המלח צילום: סער הפקות ופרסום

בהשקעת עתק, אדריכלות יוצאת דופן ואטרקציות סביבתיות רבות נפתח בימים אלו Dead Sea Mall - קניון ים המלח החדש, אטרקציה תיירותית של קניות, אוכל ופאן שעוד לא הכרתם.

בקניון החדש פועלים עשרות מותגי יוקרה מהמובילים בעולם ומותגים מקומיים אשר מציעים מגוון תחומים – הלבשה, הנעלה, תכשיטי יוקרה, חנויות קונספט מיוחדות ועוד לצד מסעדות בכשרות מהודרת אשר מספקות לתיירים ולמבקרים הרבים מקומות נוספים לביקור והנאה באזור.

הקניון, אחד מהיפים בארץ אשר נושק לשפת הים משתרע על שטח של כ-15,000 מ"ר ב-2 קומות ענק ומציע חוויה תיירותית יוצאת דופן בלב אזור המלונות בעין בוקק שבים המלח - האזור המתוייר ביותר בישראל.

לראשונה בישראל, הפך קניון ים המלח לקניון ללא מע"מ גם לישראלים ובכך יאפשר לכל הנופשים באזור ים המלח והדרום, ליהנות ממהפכת המע"מ ומהמחירים הנמוכים בישראל. עם הקמת הפרויקט, יציע הקניון, לראשונה בישראל, עמדת החזר מע"מ לתיירים, שמטרתה לאפשר לכ-3 מיליון תיירים שמגיעים בשנה לאזור ים המלח, לחסוך את ההמתנה בנתב"ג ולקבל את ההחזר בעמדה מיוחדת.

החל מה-  7.4.19 יזמה חברת ברקליס סבסוד כספי לתושבי חו"ל וישראלים גם יחד, אשר יצור שוויון ואחידות בין ציבור הלקוחות אשר יהנו מפטור מתשלום עבור רכישת המוצרים בקניון ים המלח בגובה המע"מ.

נציגי חברת ברקליס, יזמית קניון ים המלח מוסיפים: "לאחר שהחברה כבר יזמה מהלך ייחודי וראשון בישראל להקמת עמדת החזר מע"מ לתיירים כבר בקניון, כעת, החברה ממשיכה באותה הדרך ויזמה מהלך (מסובסד) נרחב הרבה יותר, והוא "קניון ללא מע"מ לכולם", גם לתיירים וגם לנופשים הישראלים אשר יקבלו מעתה פטור מתשלום עבור רכישת המוצרים בקניון ים המלח בגובה המע"מ.

למעשה זהו הקניון הראשון בישראל מחוץ לאילת אשר יהיה קניון ללא מע"מ. זאת ועוד, תיירי החוץ הרבים הפוקדים את ים המלח ייהנו מ"פעמיים כי טוב" גם יהיו פטורים מתשלום המע"מ (שהינו מהלך מסובסד) וגם יהיו זכאים להחזר מע"מ, דבר שאין לו תקדים גם לא באילת".

קניון ים המלח הינו פרויקט מסחרי מהמקוריים והיוקרתיים שהוקמו אי פעם בישראל.

מעבר לאדריכלות יוצאת הדופן המתכתבת עם סביבת ים המלח שהוכרז כאחד משמונת פלאי תבל, נבחר תמהיל חנויות יוקרתי במיוחד הכולל את הרשתות הידועות והמובילות בעולם בכדי שניתן יהיה לשרת באופן המיטבי את הציבור ועל מנת לעמוד על הצורך של למעלה מ-2.7 מיליון איש בשנה הפוקדים את ים המלח, אשר יותר ממחציתם תיירים תושבי חוץ וחלק גדול מהם הינם יהודים שומרי תורה ומצוות מהארץ ומהעולם.

לא כולל מבצעי סוף עונה ובכפוף לתקנון | לרשימת החנויות והמוצרים המשתתפים בהנחת המע"מ יש לעיין בתקנון המפורט באתר הקניון>>>

ים המלח קניון מע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד