י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
המליצו על נתניהו

צפו: תגובת הנשיא למנדט השמיני של יהדו"ת

חברי סיעת 'יהדות התורה' הגיעו הבוקר לבית הנשיא כדי להמליץ על נתניהו את הרכבת הממשלה • הח"כים ניצלו את ההזדמנות להתריע מפני דרישות ישראל ביתנו • צפו בליצמן מודיע לנשיא על המנדט השמיני

צפו: תגובת הנשיא למנדט השמיני של יהדו"ת
הנשיא ריבלין צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברי סיעת 'יהדות התורה' הגיעו הבוקר (שני) לבית הנשיא בירושלים כדי להמליץ בפני נשיא המדינה ראובן ריבלין להטיל על בנימין נתניהו את הרכבת הממשלה. הח"כים ניצלו את ההזדמנות להתריע מפני דרישות ישראל ביתנו.

סגן השר יעקב ליצמן אמר לנשיא המדינה: "אנחנו התבשרנו כרגע שעלינו לשמונה מנדטים, אנחנו ממליצים על חה"כ בנימין נתניהו. אנחנו עבדנו אתו קדנציה קודמת; היא הייתה טובה וחזקה ולכן אנחנו חושבים שזה נכון לכלל ישראל שנתמוך בנתניהו פעם נוספת".

חה"כ משה גפני אמר: "אנחנו גם אמרנו לציבור הבוחרים שלנו שאנחנו נתמוך בנתניהו, קיבלנו תוספת של כ-40,000 קולות, ראינו מקומות חא חרדין שתמכו בנו בגלל הפעילות של הסיעה".

סגה"ש מאיר פרוש אמר, "השם יהדות התורה מתלווה אלינו מאז הכנסת השנייה, אנחנו ממשיכים באותה הדרך שהחלנו וכך נמשיך עד ביאת המשיח, הובלנו קואליציה ארבע שנים - העם אמר את דברו".

חה"כ אורי מקלב אמר; "אנחנו מפלגה עם המסורת הכי וותיקה, המסורת שלנו הוא לדאוג לצביון והזהות של העם יהודי, כמו שבת שמלווה אותנו לאורך ההיסטוריה של העם היהודי; ראינו הזדהות בארץ למשה שאנחנו מייצגים, אנחנו חושבים שמתכונת של נתניהו נשמור על הזהות של הים היהודי".

הנשיא ריבלין אמר כי, "ביום רביעי ואכל לגבש את החלטתי למי יש את הסיכוי הגדול ביותר להרכיב את הממשלה הבאה בינתיים יש 51 ממליצים לנתניהו ו 35 ממליצים לבני גנץ".

בנימין נתניהו המלצה יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד