י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר הסתה נוספת נגד החרדים

הח"כ משמאל: רון קובי לא יכול להמשיך

לאחר שרון קובי שוב חצה את הגבולות והשתלח בשידור חי בפייסבוק בתושבי עירו החרדיים והאשים אותם בכך שהם מטנפים את העיר ולא משלמים ארנונה, ח"כ מ'מרצ' צייץ כי קובי לא יכול להמשיך בתפקידו אם הוא מתבטא כך נגד תושבי עירו

הח"כ משמאל: רון קובי לא יכול להמשיך
רון קובי / מוסי רז צילום: דוד כהן/תומר נויברג, פלאש 90

ראש עיריית טבריה רון קובי שכבר למדנו להכיר בהתבטאויות אנטישמיות כלפי הציבור החרדי בעירו, לא שינה את הדיסקט, גם כאשר הבין כי משאלתו לא התמלאה וכי שר הפנים הבא ימשיך להיות יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

כהרגלו ראש העיר מתעד כל צעד ושעל בסדר יומו ומעביר בשידור חי בפייסבוק, יש שיגדירו זאת כסוג של הפרעה כפייתית, אתמול הוא מצא שוב את הדרך להתנגח בחרדים ולהפיק מפיו דברי שנאה והסתה כלפי החרדים המתגוררים בעירו, "תתביישו לכם, חבורת אפסים במשרד הפנים" ואיים, "אני אקח אתכם לבג"ץ השבוע ואתם תלמדו איך לפי החוק אתם צריכים להתנהג. אתם לא תעשו שרירים על עיר שלמה שיש בה סך הכל 22% חרדים שרוצים לסחוט ולחלוב את הקופה הציבורית. ארנונה בקושי משלמים, אבל לטנף את העיר - מטנפים. בושה וכלימה", כך קובי.

קובי אתמול, מתוך השידור החי בפייסבוק

מי שבאופן אולי מפתיע יצא להגנת החרדים, הוא חבר הכנסת (תכף לשעבר) מוסי רז מ'מרצ', שהגיב לדבריו של קובי בחשבון הטוויטר שלו וכתב, "ראש עיר שמתבטא כך כלפי תושביו לא צריך להמשיך".

מוסי רז הינו היחיד לפחות בריש גלי - שתקף וגינה את קובי וקבע כי הוא אינו ראוי להמשיך בתפקידו.

מוסי רז רון קובי הסתה נגד חרדים ראש עיריית טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד