י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
תקיפת הרב הראשי

קוקו, אל צ'ינו ופיסטולה חשודים בשוד האלים

חודשיים אחרי תקיפתו האכזרית של הרב גבריאל דוידוביץ בביתו שבבירת ארגנטינה, עצרה המשטרה שלושה תוקפים נוספים - שבועיים אחרי שעצרה שניים החשודים במעשה 

קוקו, אל צ'ינו ופיסטולה חשודים בשוד האלים
צללית צילום: unsplash

משטרת בואנוס איירס עצרה את שלושת ראשי הכנופיה שתקפו את רבה הראשי של ארגנטינה הרב גבריאל דוידוביץ לפני כחודשיים. הם זוהו במצלמות אבטחה. עד כה נעצרו בפרשה בסך הכל חמישה חשודים - שניים נוספים לפני כשבועיים.

על פי דיווחים בארגנטינה, המשטרה עצרה אתמול שלושה אנשים שנחשדו בהיותם חלק מהחבורה שתקפה את הרב הראשי גבריאל דוידוביץ בפברואר האחרון בעיר הבירה בואנוס איירס.

בפשיטות של המשטרה נמצאו כספים וחפצים שנגנבו מהרב, כך אמרו גורמים במשטרה. שלושת השודדים זכו לכינויים מעניינים במיוחד. "קוקו, אל צ'ינו, פיסטולה".

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לפני כשבועיים, משטרת ארגנטינה עצרה שניים מתוקפי הרב הראשי של המדינה, במהלך שוד אלים בביתו באישון ליל.

במהלך השוד אמרו לו השודדים, "אנחנו יודעים שאתה הרב של הקהילה היהודית", מה שהוביל להשערות כי השוד והתקיפה היו על רקע סכסוך אישי עם הרב, אולם לאחר מעצרם התברר כי השוד היה על רקע פלילי, וכי השמועות על כביכול סכסוך אישי עם הרב אינם נכונים.

הרב דוידוביץ הותקף בביתו, על ידי קבוצת רעולי פנים שהגיעו בשתי מכוניות - הם הכו אותו קשות עד כדי כך שהרב סבל מתשע צלעות שבורות ופציעות נוספות. ובחסדי שמים הצליח להתאושש במהרה ולשוב לביתו.

ארגנטינה הרב גבריאל דוידוביץ כנופיה שוד אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד