י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אתר "לימודים בישראל" עורך הגרלה למלגת לימודים לסטודנטים בגובה 700 שקלים

סטודנטים המחפשים מלגת לימודים יכולים לקחת חלק בהגרלה לקבלת מלגת הפייסבוק של אתר "לימודים בישראל" שנמצאת בימים אלה בעיצומה • מדובר בהגרלה שעורך האתר מזה כחמש שנים, אשר פתוחה לסטודנטים משלל מוסדות, תכניות לימוד ותחומי לימודים

אתר "לימודים בישראל" עורך הגרלה למלגת לימודים לסטודנטים בגובה 700 שקלים
לוגו לימודים בישראל צילום: יח"צ

סטודנטים המחפשים מלגת לימודים יכולים לקחת חלק בהגרלה לקבלת מלגת הפייסבוק של אתר "לימודים בישראל" שנמצאת בימים אלה בעיצומה. מדובר בהגרלה שעורך האתר מזה כחמש שנים, אשר פתוחה לסטודנטים משלל מוסדות, תכניות לימוד ותחומי לימודים.

גובה מלגה זו הוא 700 שקלים וכדי לקבלה על הסטודנטים להשיב על סקר קצר אודות לימודיהם. סקר זה נועד להנגיש מידע וחוות דעת אודות לימודים כדי לסייע לסטודנטים לבחור באופן מושכל ופשוט את מסלול הלימודים שמתאים להם ולצורכיהם.

ההרשמה למלגה זו פתוחה לסטודנטים מכל המוסדות המוכרים בארץ. יכולים לקחת בה חלק סטודנטים לתואר ראשון או שני וכן ללימודי הנדסאים, לקורסים ולימודי תעודה ולמסלולים להשלמת בגרויות ולהכנה לפסיכומטרי. בסך הכל יוענקו עשר מלגות לימודים לזוכי ההגרלה.

ההרשמה להגרלה לקבלת המלגה נעשית בקלות, לאחר מענה על סקר הסטודנטים הגדול של אתר "לימודים בישראל". זהו סקר מקיף שעד היום השיבו עליו עשרות אלפי סטודנטים משלל תכניות לימוד. הסקר בוחן את שביעות הרצון של הסטודנטים והסטודנטיות מלימודיהם ובמסגרתו הם יכולים לפרט לגבי החוויות וההתרשמות שלהם ממסלול הלימוד שלהם, מן הקמפוס ומחבריהם לספסל הלימודים.

דרך הפעלת הסקר שואפים באתר ליצור מאגר מידע גדול שיכיל שלל חוות דעת, בהן יוכלו להיעזר מועמדים העומדים בפני שלב בחירת הלימודים. השאלות הכלולות בסקר עוסקות בין היתר בשביעות הרצון מן המרצים, ברמת העניין מן החומר הנלמד, באפשרויות התעסוקה שפותחים הלימודים בפניהם וכן שביעות רצונם ממאפיינים כגון שירותי המזכירות או הקפיטריה. כמו כן מתבקשים הסטודנטים לדרג את שביעות הרצון הכללית מן הלימודים ולפרט האם היו ממליצים גם לאחרים ללמוד באותו המסלול.

מלגות הלימוד מוצעות על ידי אתר "לימודים בישראל". אתר וותיק זה פועל להנגשת מידע אודות תכניות לימודים בארץ והוא כולל מידע רב ומפורט לגבי אפשרויות הלימוד השונות לתואר ולתעודה וכן אודות קורסים להכנה לבגרות ולפסיכומטרי, מכינות קדם אקדמיות, תארים מתקדמים ועוד.  האתר מנגיש גם מידע לגבי נושאים חשובים כגון שכר לימוד, אפשרויות דיור ועבודה לסטודנטים, תעסוקה לאחר הלימודים ומסלולים לחיילים משוחררים. באתר פועל גם לוח מלגות גדול מאוד שמאפשר חיפוש נוח וקל של מלגות לימודים רבות נוספות שאליהן יכולים הסטודנטים להגיש מועמדות.

מלגת הפייסבוק של אתר "לימודים בישראל" פתוחה לסטודנטים ולסטודנטים גם ללא עמידה בחובות פעילות חברתית או ממוצע ציונים גבוה, מה שנדרש לעיתים במלגות לימודים אחרות. המלגה יכולה להתאים גם למי שכבר מקבלים סיוע כלכלי דרך מלגות נוספות, מטעם מוסדות הלימוד או קרנות וארגונים פרטיים שונים.

ההרשמה למלגה זו צפויה להיסגר ב - 30 לאפריל 2019. לאחר מכן יוכרזו הזוכים והזוכות במלגה. עד לתאריך זה יכולים סטודנטים להמשיך ולהירשם ובאתר "לימודים בישראל" קוראים לסטודנטים נוספים לענות על הסקר ולפתוח הזדמנות לקבלת המלגה הנחשקת.

כדי להיכנס להגרלה לקבלת מלגת הפייסבוק, היכנסו עכשיו לסקר הסטודנטים של אתר "לימודים בישראל" והשיבו על השאלות.

להשתתפות בהגרלת המלגה >> 

לימודים בישראל הגרלה מלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד