י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החלום התגשם: ילדי 'רפואה וישועה' הפכו לחובשים

חגיגות חודש אדר הציבו בפני הילדים המוגבלים שבארגון 'רפואה וישועה' הזדמנות להגשים את חלומם: להפוך לחובשים • מאות מארזים חולקו על ידי הארגון לילדים

הילדים המחופשים
הילדים המחופשים

לילדים הייתה אורה ושמחה: עשרות ילדים מוגבלים חגגו ביום שישי האחרון מסיבת פורים במועדונית של ארגון 'רפואה וישועה'.

במהלך המסיבה שוררו הילדים את שירי חג הפורים בשמחה ובעליזות והשתתפו במגוון תוכניות העשרה והפעלה מיוחדות לכבוד החג.

ב'רפואה וישועה' קיים קשר אמיץ ורגשי בין כל מתנדב לחניך. המתנדב מעורה בחיי החניך ותומך בו ובקרוביו בכל הנדרש לאורך כל ימות השנה. באחרונה שמעו המתנדבים מעוד ועוד חניכים על חלומם לחוש כחובשים ומצילי חיי אדם, ולאור הקשר הרגשי הקיים בין המתנדב לחניך, החליטו המתנדבים להפתיע את הילדים.

במסיבה זה בא לידי ביטוי בהגשמת החלום. הילדים אמנם לא ביצעו החייאה ולא העניקו טיפול רפואי, אולם בשיתוף עם מד"א, הצליחו בארגון 'רפואה וישועה' לשוות לילדים מראה של חובשים ולהעניק להם תחושה של מתנדבים מצילי חיים.

הילדים התרגשו מהרעיון המקורי בהגשימם את חלומם, ובארגון סיכמו בסיפוק רב את חגיגת הפורים.

"לגרום לילדים מוגבלים קורת רוח זה לא מעשה פשוט" מסבירים ב'רפואה וישועה' ומוסיפים "באמצעות המאמץ שעשינו לשוות להם מראה של חובשים – הצלחנו להעלות חיוך על פניהם, והכול היה שווה".

בתוך כך, עמלים בימים אלו בארגון 'רפואה וישועה' על משלוחי המנות שישלחו לכ-800 ילדים מוגבלים. לילדים יוענקו בתוך המארז היוקרתי הספר 'להתענג בתענוגים' פרי ידי פאר היצירה היהודית 'מלכות וקסברגר' שנרתמה לפעילות והעניקה את מאות הספרים שבהם מסופרת פרשת השבוע בליווי תמונות משובבות עין.

לכל משפחה תוקדש ברכה אישית המותאמת לה, ולצורך שינוע משלוחי המנות לכל חלקי הארץ גויסו הנהגים המתנדבים של הארגון כשעל דלת ביתו של כל חניך וחניך ינקוש המתנדב שמלווה את החניך לאורך השנה, ויעניק לו אישית, בחיוך ובמאור פנים, את משלוח המנות ויכניס את שמחת הפורים לביתו.

ארגון 'רפואה וישועה' הינו ארגון וולנטרי ששם לו למטרה להעשיר ולטפח את הילדים המוגבלים והחריגים כשהייחודיות באה לידי ביטוי בקשר האישי וההדוק בין המתנדבים לחניכים. במסגרת הפעילויות מפעיל הארגון מועדוניות וקייטנות עבור הילדים שחשים סיפוק, ומנגד הוריהם יכולים לפוש מעט מעמלם ביודעם כי ילדיהם בידיים נאמנות.
רפואה ישועה משאלות מתנדבים חניכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד