י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בבית מנהל הישיבה • צפו

ראש העיר הפתיע את רבי ברוך סולובייצ'יק

לצד רבנים ואישי ציבור שבאו לחגוג את שמחת השבע ברכות לבן הגר"ב סולובייצ'יק, ראש ישיבת תורת זאב ובעל הבית של 'דגל התורה' בירושלים, שר משה ליאון 'והיא שעמדה' לרגל ערב חג הפסח • צפו בתיעוד בלעדי 

ראש העיר הפתיע את רבי ברוך סולובייצ'יק
שבע ברכות לבן הגר"ב סולובייצ'יק צילום: באדיבות המצלם

שמחת שבע ברכות מצומצמת נערכה לבן הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק ראש ישיבת תורת זאב וחבר ועדת הרבנים של דגל התורה בירושלים, נערכה בבית מנהל הישיבה שלמה קרלנשטיין בשכונת רמת שלמה בירושלים.

בשמחה נאם ראב"ד ביתר הגאון רבי צבי ברוורמן, אשר לו קשרי ידידות ותיקים עם הגר"ב סולובייצ'יק. בדבריו הזכיר הגר"צ את זכרונותיו מימי צעירותו של הגר"ב, כשכבר אז היה נחשב לעילוי ומתמיד גדול. בסיום דבריו הודה למקורבו שלמה קרלינשטיין, שבביתו נערכה השמחה ואמר שכמי שמכיר את הרב קרלנשטיין מקרוב לא פלא שכל תקופה שומעים על עוד מוסד שמבקש להנות מכישוריו".

צפו בתיעוד:

לאחר מכן כובד ראש עיריית ירושלים משה ליאון לשאת דברים, לאחר דברי ברכה קצרים, בהם שיבח את מסירותו של רבי ברוך למען הציבור הירושלמי, ואת שיתוף הפעולה המיוחד לו זכה עם רבני העיר, שר ראש העיר 'שבחי ירושלים' וכן 'והיא שעמדה' בליווי מקהלת 'נרננה' שליוותה את השמחה.

בסיום, נשא דברים הגר"ב סולובייצ'יק שברך את המשתתפים בשמחה, והודה למקורבו שלמה קרלנשטיין על מסירותו למען המוסדות אותם הוא מנהל.

עוד השתתפו: ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, היועץ של השר ליברמן, אבי אבוחצירא, אברהם פינזל, נכד הגראי"ל זצ"ל דוד שפירא, מנחם שפירא, עורך הדין אבי בלום ועוד.

הרב ברוך סולובייצ'יק שבע ברכות משה ליאון ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד