י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עכשיו זה רשמי

הספירה הסתיימה: אלו התוצאות הסופיות

ועדת הבחירות המרכזית מפרסמת באופן רשמי את התוצאות הסופיות בבחירות לכנסת העשרים ואחת • המפלגות הגדולות הן הליכוד וכחול לבן. הימין החדש מחוץ לכנסת

הספירה הסתיימה: אלו התוצאות הסופיות
ספירת הקולות בכנסת צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בתום מערכת בחירות ארוכה וספירת קלפיות שנמשכה זמן רב, בצל טענות ושורת פקפוקים באמינות הספירה, מתפרסמות התוצאות הסופיות באופן רשמי בבחירות לכנסת העשרים ואחת.

מהתוצאות הסופיות עולה כי קיים תיקו בין הליכוד לכחול לבן; החרדים שווים 16 מנדטים; בנט ושקד בחוץ, למרות הניסיונות הכבירים מצידם לשנות את התוצאה העגומה.

על פי החלוקה, הליכוד בתיקו עם כחול לבן וכל אחת מהן זוכה ב-35 מנדטים, אחריהם המפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה, שזוכות לשמונה מנדטים כל אחת וביחד מגדילים את הכוח החרדי ל 16 נציגים.

רשימת חד"ש תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי זוכות לששה מנדטים, וכך גם מפלגת העבודה עם ששה נציגים בכנסת הבאה שאחריהם אביגדור ליברמן וישראל ביתנו עם חמישה מנדטים ואיחוד מפלגות הימין.

המפלגות הקטנות בכנסת תהיינה, כולנו בראשות משה כחלון, מר"צ ובל"ד שזוכה כל אחת לארבעה מנדטים בלבד.

סגן שר הבריאות ח”כ יעקב ליצמן מסר עם פרסום התוצאות הסופיות והרשמיות לבחירות, "בזכות האחדות הגדולה שהובלנו בבחירות, בזכות ברכתם של גדולי ישראל שהתייצבו במשותף ברחובה של עיר, בזכות התגייסות כל הציבור החרדי לעדותיו ושבטיו, ובזכות שיתוף כל הקהלים ‘יחד’, הגענו להישג הגדול ברוך השם".

ליצמן הדגיש: "למותר להדגיש כי לא נוותר על עקרונותנו בנושאים הערכיים ונפעל כפי הוראות מועצת גדולי התורה". 

כנסת בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד